کد خبر : 1788052 | 04 آبان 1400 ساعت 16:12 | 68.9K بازدید | 12 دیدگاه

مارکوپولوی جدید فوتبال ایران در تراکتور (عکس)

باشگاه تراکتور با وینگر فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان به توافق رسیده و قرارداد امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی، خروجی های پر تعدادی داشت. گل گهر مقصد چند تراکتوری در لیگ بیست و یکم بود و پس از رضا شکاری که سال گذشته حضور در سیرجان قطعی شده بود تیکدری و خانزاده به عنوان دو تراکتوری دیگر پیراهن گل گهر در فصل جدید را به تن کردند.

در شرایطی که مسابقات لیگ برتر شروع شده اما هنوز فرصت نقل و انتقالات به پایان نرسیده و باشگاهها به دنبال جذب آخرین بازیکنان مورد نظر خود در زمان باقی مانده هستند. در یکی از این نقل و انتقالات، شاهد حضور وینگر گل گهر در تراکتور بودیم تا بعد از خروج چند تراکتوری به مقصد گل گهر، شاید حضور یک بازیکن از جمع سیرجانی ها در تبریز باشیم.

 

علی دشتی وینگر ۲۸ ساله فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان دقایقی پیش با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان فیروز کریمی پیوست. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پارس جنوبی جم، پیکان، سایپا، استقلال تهران، ذوب آهن و گل‌گهر را هم در کارنامه دارد.
 

 

1658184


دشتی یکی از بازیکنان شاخص پارس جنوبی جم با مهدی تارتار بود که تاثیر زیادی در درخشش این تیم داشت و با پایان فصل به سایپا پیوست و شاگرد علی دایی شد.او پس از یک فصل حضور در جمع نارنجی پوشان به استقلال پیوست ولی اوضاع در این تیم هیچ وقت برای علی دشتی خوب پیش نرفت و سرانجام پس از یکسال حضور در استقلال، در روزهای پایانی پنجره تابستانی لیگ بیستم به ذوب آهن پیوست. او بعد از نیم فصل راهی گل گهر شد و در نقل و انتقالات تابستانی با نفت مسجد سلیمان به توافق رسید ولی در نهایت سر از تراکتور در آورد!

دیدگاه‌ها