کد خبر : 1788056 | 04 آبان 1400 ساعت 16:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

ثانیه ۵۲ باید گل می‌زدیم

شنانی: برای فیکس شدن باید بیشتر تلاش کنم

هافبک ذوب آهن می گوید دیدار با سپاهان بعد از بازی حساس با استقلال فشار زیادی روی آن ها می آورد.

شنانی: برای فیکس شدن باید بیشتر تلاش کنم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن علیرغم بازی خوبی که مقابل استقلال انجام داد سه امتیاز را واگذار کرد حسین شنانی در این باره به خبرنگار ما گفت: از همان اول انتظارش را داشتیم بازی سختی باشد چون روبروی یک تیم بزرگ بازی میکردیم ولی ما هم ذوب آهن  هستیم در اصفهان و در زمین خودمان بازی داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم ولی اتفاقات دیگری رقم خورد. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ثانیه ۵۲ یک موقعیت داشتیم و اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد ولی حریف با تجربه بالایی که داشت توانست به ما دو گل بزند و بازی را ببرد.


او در مورد آمار بالای پاس ذوب آهنی  ها ادامه داد: ما روبروی آبادان هم خیلی خوب پاس می دادیم و فضا ها را میدیم و چرخش داشتیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. واقعا تیم ما شخصیت گرفته و همه بچه ها آماده هستند و همدل هستیم و دوست داریم تیم نتیجه بگیرد و در بازی با استقلال هم متاسفانه  توپ های مان تبدیل به گل نشد. انشالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.


هافبک سبزپوشان اصفهان در خصوص عملکرد داور گفت: به نظرم ۵۰_۵۰ ها را به نفع استقلال سوت میزد ولی کارشناسان نظر بدهند خیلی بهتر است چون نظر دادن ما فایده ای ندارد.


 وی در مورد اینکه چرا از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت توضیح داد: بازی قبلی هم از نیمه دوم به زمین آمدم ولی شرایط بدنی ام خوب است و در بازی قبلی نیز پاس گل دادم. همه به نظر آقای تارتار بر می گردد اگر ایشان صلاحدید که فیکس بازی کنم این کار را انجام می دهم و اگر هم تصمیم گرفت در نیمه دوم به من بازی دهد به نظرش احترام می گذارم. من باید تلاشم را بیشتر کنم که فیکس شوم.


این بازیکن در مورد دیدار هفته سوم عنوان کرد: قرار بود ما با پیکان بازی کنیم ولی به خاطر غیبت بازیکنان امید پیکان ظاهراً قرار است با سپاهان دیدار کنیم. کاش که بازی ها به روال قبلی بود و اول با پیکان بازی می کردیم و بعد به مصاف سپاهان می‌رفتیم زیرا بازی ما با استقلال سنگین بوده و این هفته هم یک بازی سنگین داریم. سپاهان هم یک تیم مدعی و سرحال است ولی امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها