کد خبر : 1788060 | 04 آبان 1400 ساعت 16:33 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

به تیم امید نرفت، دو پاس گل داد و اخراج شد!

هفته عجیب بازیکن محبوب مهدوی‌کیا و حسینی

هافبک پیکان تهران اتفاقات عجیبی را در یک هفته گذشته تجربه کرد.

هفته عجیب بازیکن محبوب مهدوی‌کیا و حسینی

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کوشکی یکی از بازیکنان مورد نظر مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا همراه با تیم امید بود. کوشکی 22 ساله در همه اردوهای قبل از حضور تیم ملی امید در تاجیکستان حاضر بود.


کوشکی به همراه سامان فلاح و مهدی محبی 3 بازیکن پیکان بودند که همراه با تیم امید کارشان را جلو بردند. از سوی دیگر قرار بود آنها به تاجیکستان اعزام شوند اما در روزهای منتهی به اعزام تیم طبق تعاملی که باشگاه پیکان با فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم امید داشت، او از لیست نهایی خط خورد.


مهدی مهدوی کیا با وجود اعتقاد خاصی که به کوشکی داشت، به خاطر اینکه باشگاه پیکان بیش از حد متضرر نشود، اجازه داد کوشکی در ایران بماند و به تیم باشگاهی اش کمک کند.

 

1657966

 

1657967

 


از سوی دیگر پیکان روز گذشته در غیاب محبی و فلاح(دو ملی پوش خود) و در حضور علیرضا کوشکی مقابل هوادار تهران درلیگ برتر قرار گرفت. مسابقه‌ای که طی آن کوشکی در نیمه اول دو پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و یکی از مردان شاخص تیم مجتبی حسینی بود.


این بازیکن جوان اما در اوایل نیمه دوم دیدار با هوادار با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کلکسیونی از اتفاقات عجیب و غریب را طی یک هفته تجربه کرده باشد. حالا کوشکی بازی آینده پیکان در لیگ برتر را نیز از دست داده و از طرف دیگر در اردوی تیم ملی امید هم حضور ندارد.

دیدگاه‌ها