کد خبر : 1788072 | 04 آبان 1400 ساعت 17:56 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح آلگری درباره تصمیم بحث‌برانگیز برابر اینتر

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، درباره نیمکت نشین کردن فدریکو کیه زا در دیدار مقابل اینتر صحبت کرد.

توضیح آلگری درباره تصمیم بحث‌برانگیز برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ابتدای هفته در یک مسابقه بسیار حساس مقابل اینتر قرار گرفت و نهایتاً موفق شد با تک گل لحظات پایانی پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی به تساوی 1-1 دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شد بیانکونری با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

 

 

1658207

 

 

اما یکی از اتفاقات قابل توجه در ترکیب ابتدایی یوونتوس مقابل اینتر نیمکت نشین کردن ستاره ایتالیایی توسط مکس آلگری بود. سرمربی یووه در توضیح نیمکت‌نشینی فدریکو کیه زا گفت: "کیه زا یک بازیکن عالی است اما در حال حاضر بازی‌های زیادی انجام داده است. در واقع اگر بازیکنی کار را از روی نیمکت آغاز کند مشکلی نخواهد بود چرا که بازی‌های زیادی وجود دارد.

 

کیه زا به خاطر لیاقتش نیمکت‌نشین نشد بلکه من این‌گونه بازیخوانی کرده بودم که او از ابتدا در ترکیب قرار نگیرد. در نهایت وقتی که به بازی آمد کیفیت زیادی را برای ما رقم زد و تاثیر قابل توجهی روی عملکردمان داشت. فدریکو یک نقطه مرجع برای ما و تیم ملی ایتالیا محسوب می‌شود اما اگر من همیشه از بازیکنان یکسانی استفاده کنم در ژانویه به 20 بازیکن جدید نیاز خواهم داشت."

 

 

1658208

 

 

آلگری همچنین در مورد وضعیت یوونتوس نیز گفت: "ما شروع بدی داشتم بنابراین جایی برای اشتباه وجود ندارد. کسب نتیجه تساوی مقابل اینتر خوب است اما به شرطی که در بازی فردا برابر ساسولو به پیروزی دست پیدا کنیم. از نظر من مقابل زنیت خوب بازی نکردیم اما در برابر اینتر عملکرد قابل قبولی داشتیم و فکر می کنم که حریفان نیز در این مسئله تاثیر گذار هستند. اینزاگی قبول نمی‌کند اما اینتر مدعی قهرمانی در سری آ است."

دیدگاه‌ها