کد خبر : 1788082 | 04 آبان 1400 ساعت 18:35 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: فردا از چند بازیکن جوان استفاده می‌کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که در بازی فردا مقابل وستهام در جام اتحادیه از برخی بازیکنان جوان خود استفاده خواهد کرد.

گواردیولا: فردا از چند بازیکن جوان استفاده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با 8 عنوان قهرمانی رقابت های جام اتحادیه انگلیس در کنار لیورپول از این حیث رکورد دار است. سیتیزن ها طی سال های گذشته با هدایت پپ گواردیولا در این رقابت‌ها فوق‌العاده عمل کرده‌اند و فصل قبل نیز با غلبه بر تاتنهام در بازی فینال جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

منچسترسیتی فرداشب در دور چهارم رقابت های جام اتحادیه انگلیس مهمان وستهام خواهد بود. پپ گواردیولا پیش از این مسابقه گفت: "در مسابقه فردا از چند بازیکن حاضر در آکادمی منچستر سیتی استفاده خواهم کرد اما در عین حال تعداد آنها نسبت به مسابقه قبلی کمتر خواهد بود چرا که در آن بازی چند مصدوم هم داشتیم. البته باید این را هم بگویم که در مسابقه فردا شب حواس‌مان به چند بازی آینده مان نیز خواهد بود. باز هم در این باره تصمیم گیری خواهم کرد اما فردا از چند بازیکن جوان استفاده خواهیم کرد."

 

 

1658226

 

 

پپ گواردیولا همچنین درباره عملکرد موفقیت آمیز منچستر سیتی در سال های گذشته جام اتحادیه انگلیس نیز گفت: " ما طی سال‌های اخیر در این رقابت ها خوب کار کرده ایم. چهار مرتبه پیاپی در این مسابقات به پیروزی رسیده ایم و این فصل نیز هنوز در آن حاضر هستیم. از طرفی این را هم می دانیم که بازی در خانه وستهام اصلا کار ساده ای نیست. برای پیروزی در این دیدار مانند دیگر رقابت‌ها باید کاملا آماده باشیم."

دیدگاه‌ها