کد خبر : 1788099 | 04 آبان 1400 ساعت 19:50 | 57.5K بازدید | 14 دیدگاه

خطاب به میثاقیان؛

مهاجری: اگر کسی جز تو بود، قلم پایش را می‌شکستم!

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال شهر خودرو خراسان امروز در تمرین عنابی‌پوشان شرکت کرد و با سرمربی جدید انتخاب شده بگومگوی جنجالی داشت.

مهاجری: اگر کسی جز تو بود، قلم پایش را می‌شکستم!

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که شب گذشته روی آنتن زنده تلویزیونی رضا مهاجری اعلام کرد بدون توافق با او خبر برکناری‌اش از سرمربیگری شهر خودرو رسانه‌ای شده، مهاجری به همراه دستیارانش صبح امروز به محل تمرین شهر خودرو رفت و همزمان با حضور او، اکبر میثاقیان سرمربی جدید انتخاب شده برای شهر خودرو و دستیارانش برای پایان دادن به تحریم تمرینات به مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مراجعه کردند.

 

مهاجری دیشب به شدت روی آنتن زنده از اکبر میثاقیان گلایه کرد و گفته بود که میثاقیان که بزرگ فوتبال خراسان است، چرا پذیرفته در این شرایط و در وضعیتی که هنوز محمدرضا مهاجری از هدایت تیم شهر خودرو منفک نشده، سکان هدایت عنابی‌پوشان مشهدی را بپذیرد.

 

صبح امروز در رویارویی مهاجری و میثاقیان، میان دو سرمربی باتجربه مشهدی دیالوگ‌های جنجالی رد و بدل شد؛ اکبر میثاقیان نسبت به موضع‌گیری شب گذشته مهاجری گلایه کرد که با پاسخ تند سرمربی برکنار شده شهر خودرو همراه بود.

 

میثاقیان این‌چنین از مهاجری پرسید که «مگر من چه کاری کردم که از من گله داری؟ چرا باید در رسانه علیه من حرف بزنی؟» که در پاسخ محمدرضا مهاجری گفت: «چرا قرارداد بستی؟»، میثاقیان جواب داد «کو قرارداد، من به قرآن قراردادم نبستم به جان مادرم» و در جواب این صحبت میثاقیان، مهاجری گفت «به جان پسرم اگر فرد دیگری جای تو بود اجازه نمی دادم پایش را در اینجا بگذارد.اگر کسی این کار را می کرد قلم پایش را می شکستم!»

دیدگاه‌ها