کد خبر : 1788101 | 04 آبان 1400 ساعت 19:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایتالیایی PSG مصدوم شد

تیم ملی ایتالیا و باشگاه پاری سن ژرمن به مدت یک ماه قادر به استفاده از مارکو وراتی نخواهند بود.

ستاره ایتالیایی PSG مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی به دلیل مصدومیت لگن به مدت یک ماه از میادین دور خواهد ماند. وراتی در جریان بازی روز یکشنبه لیگ فرانسه بین مارسی و پاری سن ژرمن در ورزشگاه ولودروم مصدوم شده و از زمین خارج شد. بدین ترتیب این هافبک ارزشمند بازی حساس و سرنوشت ساز تیم ملی ایتالیا در مقدماتی جام جهانی مقابل سوئیس و همچنین مسابقه پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

 

دیدار ایتالیا و سوئیس در تاریخ 12 نوامبر، احتمالا تعیین کننده تیم برتر گروه سوم خواهد بود. هر دو تیم با دو بازی باقی مانده با امتیاز مساوی در صدر جدول گروه C قرار دارند و تیم برنده به طور مستقیم راهی جام جهانی خواهد شد. ایتالیای تحت هدایت روبرتو مانچینی در تاریخ 15 نوامبر و در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف ایرلند شمالی می‌رود.

 

1596077

 

همچنین مارکو وراتی همچنین احتمالا دیدار پاری سن ژرمن برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و در تاریخ 24 نوامبر را نیز از دست خواهد داد. مارکو وراتی بعد از اتمام دیدار رفت مورد تمجید پپ گواردیولا قرار گرفت و سرمربی سیتی مدعی شد عاشق این ستاره ایتالیایی است.

 

در بیانیه پاری سن ژرمن آمده است: "مارکو وراتی پس از مصدومیت بازی آخر مقابل مارسی دچار درد بزرگی در عضلات ران چپ شده است و به نظر می رسد این بازیکن به مدت چهار هفته از میادین دور باشد."

دیدگاه‌ها