کد خبر : 1788107 | 04 آبان 1400 ساعت 22:00 | 229.7K بازدید | 25 دیدگاه

تصمیم قطعی سرمربی فرانسوی؛

زیدان پاسخ پیشنهاد منچستر یونایتد را داد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار تمایلی به در دست گرفتن هدایت منچستر یونایتد ندارد.

زیدان پاسخ پیشنهاد منچستر یونایتد را داد

به گزارش "رزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در هفته های اخیر و قبول شکست های پرگل برابر تیم هایی چون لسترسیتی و لیورپول باعث شد فشار برای برکناری اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این تیم به اوج برسد. علیرغم جذب ستاره های بزرگ و گران قیمت در فصل تابستان، نتایج این فصل شیاطین سرخ اصلا خوب نبوده و به نظر می رسد در حال سپری کردن هفته های پایانی حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد هستیم.

 

1655742

 

از زین الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان دو گزینه اصلی جانشینی سولسشر نام برده شده است. اما نشریه ESPN امرور در گزارشی مدعی شد سرمربی سابق رئال مادرید تمایلی به حضور روی نیمکت یونایتد نشان نداده و نام زین الدین زیدان از این فهرست خارج شده است. زیزو قصد ندارد تا پایان فصل جاری هدایت هیچ تیمی را قبول کند و در بهترین حالت در تابستان سال 2022 شاهد بازگشت او به دنیای مربیگری خواهیم بود.

 

همچنین ممکن است زین الدین زیدان تا آن مقطع با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسیده و از پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت این تیم قرار بگیرد. به نظر می رسد جام جهانی بعدی آخرین قطع حضور دیدیه دشان در رختکن فرانسه خواهد بود و از زیدان به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او نام برده شده است. به هر حال قطعا شاهد حضور سرمربی پرافتخار رئال مادرید روی نیمکت یونایتد نخواهیم بود و در این مقطع به نظر می رسد آنتونیو کونته از بالاترین شانس برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و قبول این سمت برخوردار باشد.

 

زیدان در طول دوران حضور در رئال مادرید سه بار فاتح لیگ قهرمانان شد و در همین مدت حدودا پنج ساله حضور خود در عرصه مربیگری به قدرت به افتخارات فراوان دست یافت که همین حالا نیز از او به عنوان یکی از سرمربیان بزرگ تاریخ فوتبال یاد می شود.

 

1602541

دیدگاه‌ها