کد خبر : 1788117 | 04 آبان 1400 ساعت 21:18 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

روایت جالب گلر انگلیسی از مکالمه‌اش با محمد صلاح

بن فاستر، دروازه‌بان انگلیسی واتفورد، یک روایت جالب درباره محمد صلاح مطرح کرد.

روایت جالب گلر انگلیسی از مکالمه‌اش با محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش بود که دو تیم واتفورد و لیورپول در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی پنج گله شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید. مسابقه‌ای که در آن ستاره مصری قرمزها یعنی محمد صلاح موفق شد یکی از گل های لیورپول را به ثمر برساند‌.

 

اما بن فاستر، دروازه بان انگلیسی واتفورد، روایتی را از محمد صلاح نقل کرده که نشان می دهد او به شدت تحت تاثیر این ستاره مصری قرار گرفته است. بن‌فاستر گفت: "نکته ای که می خواهم درباره آن صحبت کنم مشخصا به محمد صلاح مربوط می شود. درباره آنچه که او بعد از بازی به من گفت و باعث شد با خودم فکر کنم که چقدر حرفه‌ای است و می خواهد بهترین باشد.

 

 

1658254

 

 

آنها بازی را با پنج گل پیروز شده بودند و محمد صلاح نیز یکی از گل ها را به ثمر رسانده بود. بعد از پایان بازی محمد صلاح به سمت من آمد و دستش را روی دهان خود گذاشت زیرا نمی خواست دوربین‌های تلویزیونی نشان دهند که او چه می‌گوید. او سریع سمت من آمد و گفت اگر یک پنالتی اتفاق می افتاد تو به کدام سمت می پریدی. به محض گفتن این حرف به خودم گفتم اوه چه پسر باهوشی چون من و به طور کلی ما دروازه‌بان ها تحقیق می کنیم که بازیکن پنالتی زن حریف چهار، پنج پنالتی اخیر خود را به کدام سمت زده است بنابراین من به او گفتم که به سمت راست می پریدم چرا که تو پنج پنالتی آخرت را به طرف راست زده ای. بعد از این لبخند بزرگی روی صورتش نقش بست. او تشکر کرد و گفت باید این را می دانستم.

 

با توجه به همه این ها به پیروزی پنج گله، زدن یک گل و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین راضی نباشید. او حتی باید جزئیات کوچک و جزئی را درباره بازی‌های بعدی بداند."

دیدگاه‌ها