کد خبر : 1788126 | 04 آبان 1400 ساعت 22:09 | 49.5K بازدید | 22 دیدگاه

جورجینیو:

رویای من دریافت توپ طلا است

جورجینیو، ستاره ایتالیایی تیم چلسی رویای بردن توپ طلا و جام جهانی را در سر می پروراند.

رویای من دریافت توپ طلا است

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در سال 2021 موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان با لباس چلسی و یورو 2020 در ترکیب تیم ملی ایتالیا شد تا نام او به یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ طلا در سال جاری مطرح شود. اگرچه اخبار حاکی از آن است که لیونل مسی برای هفتمین بار در دوران حرفه ای خود این عنوان را کسب می کند، اما جورجینیو هنوز از دریافت توپ طلا ناامید نشده است.

 

جورجینیو گفت: "در دوران کودکی هرگز فکر نمی کردم بتوانم به این حد برسم. دریافت جایزه توپ طلا برای من مانند یک رویا خواهد بود، کدام بازیکن است که تا به حال هرگز در مورد رسیدن به این رویا خواب ندیده باشد؟ به نظر من هر زمانی که از رویاپردازی دست بردارید، فوتبال بازی کردن دیگر معنایی ندارد.

 

1623059

 

وقتی بچه بودم تصور نمی کردم بتوانم به اینجا برسم. البته همیشه رویاهایی داشتم و دلیل تمام اتفاقاتی که دنبال کردن رویایی است که من در دوران کودکی داشتم. حالا من بسیار خوشحالم که باعث افتخار خانواده ام شده ام. همچنین رویای دیگری دارم که ممکن است در زمستان سال 2022 (قهرمانی در جام جهانی قطر) محقق شود.

 

فضای رختکن چلسی؟ من هرگز انگولو کانته را در حال رقصیدن ندیده ام و هر گاه به او تعارف کنید پاسخ منفی می دهد. آنتونیو رودیگر و مارکوس آلونسو بهترین سبک موسیقی را گوش می دهند، اما متئو کواچیچ به بدترین آهنگ ها علاقه دارد. کالوم هادسون اودوی و تیمو  ورنر نیز بدترین عادات غذایی را دارند."

دیدگاه‌ها