کد خبر : 1788138 | 05 آبان 1400 ساعت 00:13 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

تورینو 0 – 1 میلان؛ صدرنشینی موقت

میلان با تک گل اولیویه ژیرو موفق به غلبه بر تورینو و راهیابی به صدر جدول لیگ ایتالیا شد.

تورینو 0 – 1 میلان؛ صدرنشینی موقت

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در شبی که چندان خوب بازی نکرده و موقعیت های زیادی نداشت، در همان دقایق ابتدایی توسط اولیویه ژیرو به گل رسید تا با یک بازی بیشتر از ناپولی، در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرده و در نهایت در دقیقه 14 موفق شد دروازه تورینو را باز کند. ارسال کرنر از سمت راست با اثرگذاری کرونیچ همراه شد و در دهانه دروازه این اولیویه ژیرو بود که با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه تورینو را باز کند.

 

1658304

 

1658289

 

در دقیقه 20 ساندرو تونالی با ضربه ای والی دروازه تورینو را تهدید کرد، اما شوت او دقیق نبود و راهی به سمت دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد کالولو با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه میلان صاحب فرصت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند.

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال ساندرو تونالی بود که میلان باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر کرونیچ دقیق نبود و در نهایت روسونری با تکیه بر همان یک گل برتری راهی رختکن شد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم آندره بلوتی با نفوذ به پشت محوطه میلان فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما او اینقدر ضبر کرد که سیمون کیائر از راه رسیده و جلو ضربه زدن این مهاجم ایتالیایی را گرفت.

 

1658303

 

در دقیقه 72 و روی ارسال تئو هرناندز بود که میلان فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما دخالت بی جای ژیرو فرصت ضربه زدن از اسماعیل بن ناصر را گرفت و این فرصت خوب به راحتی از دست رفت.

 

دقایقی بعد تورینو موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه تاتاروسانو را سانابریا به خوبی مهار کرد و در ادامه نیز سیمون کیائر دروازه را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با همان تک گل اولیویه ژیرو به پیروزی دست یافت.

دیدگاه‌ها