کد خبر : 1788158 | 05 آبان 1400 ساعت 09:18 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

شکست اُ سالیوان تحقیر آمیز بود!

یک رسانه ورزشی شکست اُ سالیوان مقابل وفایی را تحقیرآمیز دانست.

شکست اُ سالیوان تحقیر آمیز بود!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده بود در مهمترین رقابت خود دوشنبه، سوم آبان به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع  ۵ بر صفر به پیروزی برسد. این پیروزی برای حسن وفایی در حالی به دست آمد که او در رده‌بندی کلی در جایگاه ۶۰ جهان قرار دارد در حالی که اُ سالیوان در رده‌بندی جهانی در مقام سوم دنیا ایستاده است.

 

پس از شکست عجیب ستاره اسنوکر جهان رسانه های مختلف ورزشی به این موضوع پرداختند. رسانه ورزشی givemesport در گزارشی نوشت: رونی اُ سالیوان با شکست ۵-۰ مقابل حسین وفایی نماینده ایران در رقابت های انتخابی مسترز آلمان کار خود را به شکل گیج کننده ای آغاز کرد. در جریان این بازی که پشت درهای بسته پیگیری می شد اُ سالیوان ۴۵ ساله در کمتر از یک ساعت توسط مرد شماره ۶۰ جهان شکست خورد.

 

وفایی در این رقابت تسلط داشت و موفق شد به پیروزی دست یابد. اُ سالیوان که شش بار قهرمان جهان شده در گذشته دوره های بدی را پشت سر گذاشته است اما شکست مقابل وفایی مطمئناً برای او یک نقطه ضعف جدیدی بود. در واقع، این اولین شکست او بدون برنده شدن یک فریم است! معتقدیم که شکست اُ سالیوان ماهیت تحقیرآمیز داشت.

 

وفایی که ملقب به شاهزاده ایرانی است در اوج حرفه‌ای‌گری خود موفق شد در این بازی حساس به پیروزی برسد.  

شکست اُ سالیوان نگران کننده خواهد بود اما او این شانس را دارد که در مسابقات آزاد انگلیس که هفته آینده برگزار می شود این نتیجه را جبران کند.

دیدگاه‌ها