کد خبر : 1788168 | 05 آبان 1400 ساعت 10:08 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم جالب مهدوی کیا در صورت صعود تیم امید

تیم امید در نخستین بازی خود در چارچوب بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا تیم نپال را با 4 گل شکست داد و در دومین دیدار فردا با لبنان مسابقه خواهد داد.

تصمیم جالب مهدوی کیا در صورت صعود تیم امید 

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری این دیدار در روزهای غیر فیفا چالش هایی را بین تیم امید و هم چنین باشگاه ها به وجود آورد و سه بازیکن تاثیر گذار تیم امید هم بعد از بازی اول به اردو اضافه شدند. مهدی مهدوی کیا به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است مکاتباتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد تا از این پس مسابقات رده های پایه از جمله بازی های امید در روزهای فیفا برگزار شود. سرمربی تیم امید حتی در مذاکره با روسای فدراسیون فوتبال امارات و قطر هم این پیشنهاد خود را مطرح کرد و از آنها خواست پیگیر این طرح باشند. 

 

نکته جالب در این بین در صورت صعود تیم امید به دور نهایی بازی ها در ادامه مسیر مهدی مهدوی کیا تصمیم گرفته اردوهای تیم امید را در روزهای فیفا برگزار کند. در چنین وضعیتی برای در اختیار گرفتن بازیکنان از باشگاه ها با مشکل مواجه نخواهد شد و از همه مهمتر می تواند در این زمان ها بازی های دوستانه خوبی را برای تیم امید طراحی کند. اجرای این تصمیم چالش ها بین تیم امید و باشگاه ها را کم خواهد کرد هر چند در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نهایی بازی ها را در روزهای غیر فیفا برگزار نماید. مهدی مهدوی کیا برای اصلاح این تصمیم تنها می توانست پیشنهاد خود را مطرح کند و بیش از این کاری از دست او ساخته نیست و همان طور که اشاره شد با تصمیم به برگزاری اردوهای تیم امید در روزهای فیفا هدفش این است چالش ها بین تیم امید و باشگاه ها را به حداقل برساند. 

 

مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا سال 2022 با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. ازبکستان اولین تیم حاضر در این رقابت ها است و از بازی های مقدماتی هم که در یازده گروه در حال برگزاری است تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم 15 تیم به دور نهایی صعود می کنند.

دیدگاه‌ها