کد خبر : 1788172 | 05 آبان 1400 ساعت 10:34 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

منتظر یک اتفاق جدید نباشید 

لیون و سردار آزمون؛ این پیشنهاد وسوسه کننده نیست

پیشنهاد 8 میلیون یورویی لیون به سردار آزمون از سوی یکی دیگر از سایت های اروپایی تکرار شده است. این بار سایت «Foot Mercato’s» این خبر را تکرار کرده است.

لیون و سردار آزمون؛ این پیشنهاد وسوسه کننده نیست 

به گزارش "ورزش سه"، این خبر تازه ای در مورد سردار آزمون نیست چرا که چند روز پیش سایت چمپیونات روسیه هم در این باره خبری منتشر کرده بود و نوشته بود لیون آماده می شود در تعطیلات ژانویه مذاکرات جدی با مهاجم ایرانی داشته باشد تا او را با پیشنهاد 7 تا 8 میلیون یورویی برای 4 فصل در اختیار بگیرد. 

 

به نظر نمی رسد این پیشنهاد دست کم از نظر مالی برای سردار آزمون جالب باشد چرا که هم اکنون دستمزد سردار آزمون در تیم زنیت به این عدد نزدیک است و حتی برخی خبرها حکایت از این دیدار سردار آزمون در تیم زنیت دستمزدی بیش از 2 میلیون یورو برای یک فصل دریافت می کند. و از سویی باید این را پذیرفت حضور در تیم لیون برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یک چالش جدید است در صورتی که او در زنیت جایگاه وِیژه ای دارد و بر خلاف آنچه که رسانه های روس معتقدند هیچ گاه از بازی در تیم زنیت اشباع نشده و هنوز هم گلزنی برای این تیم برای او تازگی دارد و با عطش خاصی شادی می کند. 

 

اتفاق جالب اینکه باشگاه زنیت هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد سردار آزمون از خود نشان نمی دهد. دست کم خبری در این زمینه منتشر نمی شود که باشگاه با سردار آزمون یا مدیر برنامه اش برای تمدید قرارداد این بازیکن مذاکره ای داشته است. شاید خیالش از این بابت که فصل آتی هم او را در اختیار خواهد داشت راحت است و این به لطف جایگاه زنیت در فوتبال روسیه و دستمزدی است که از این تیم می گیرد. سردار آزمون در سه فصل گذشته با همراه تیم زنیت قهرمان لیگ برتر روسیه شده است و این فصل هم در حال دست یابی به یک قهرمانی دیگر است. او با مبلغ 12 میلیون یورو از روبین به زنیت آمد و نکته جالب اینکه زنیت بابت هر قهرمانی در لیگ برتر روسیه 1 میلیون یورو به روبین پرداخت کرده است و تا کنون برای مهاجم ایرانی تیمش 15 میلیون یورو به روین داده است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد زنیت به واسطه سه قهرمانی در لیگ برتر روسیه و هم چنین حضور در لیگ قهرمانان اروپا درآمد قابل توجهی داشته است که این درآمد به راحتی پرداخت 15 میلیون یورو به روبین بابت خرید سردار آزمون را پوشش داده است. روبین در سال های اخیر بیشتر برای حفظ سردار آزمون تلاش کرده است تا فروش او و به نظر می رسد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به این اتفاق راضی است و هیچ بعید نیست فصل آینده هم قرارداد خود را با تیم زنیت تمدید کند. درست در جایی که همه با پایان قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت و 8 سال حضور در فوتبال روسیه انتظار دارند سردار آزمون بازی در یک تیم جدید را تجربه کند.

دیدگاه‌ها