کد خبر : 1788208 | 05 آبان 1400 ساعت 12:44 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: می‌توانید جزو بهترین‌های ایران باشید

اتحاد پیکانی‌ها برای شروع لیگ فوتسال زنان(عکس)

اعضای تیم فوتسال زنان پیکان در حضور مدیرعامل باشگاه برای شروع مقتدرانه مسابقات یکدل شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان از روز جمعه آغاز می‌شود و تیم های مختلف بازی های خود را در گروه‌های دوگانه شروع خواهند کرد. یکی از تیم هایی که اولین سال حضورش در لیگ فوتسال زنان را تجربه می‌کند و البته امیدواری زیادی به موفقیتش وجود دارد، پیکان تهران است.  


خودروسازان با هدایت نیلوفر اردلان سرمربی سابق تیم ملی ایران پا به رقابت ها می‌گذارند.  از این رو در آستانه شروع رقابت های لیگ فوتسال زنان امروز اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه سعید دقیقی مشاور اجرایی خود در محل تمرین این تیم حضور یافت و دقایقی با اردلان و شاگردانش به صحبت پرداخت.

 

1658398


مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم فوتسال زنان این باشگاه گفت:«باشگاه پیکان تلاش کرده در این فصل یک الگوی متفاوت را ارائه بدهد. سعی ما این است با کاهش هزینه ها و در عین حال استفاده مناسب و به جا از اعتبارات بیشترین بهره وری را با کمترین هزینه داشته باشیم. بر همین اساس در همه رده ها و بخش های شاهد شکل گیری تیم هایی جوان و با انگیزه هستیم که ممکن است نسبت به برخی از رقبای خودشان هزینه کمتری کرده باشند اما قطعا می توانند کیفیت و عملکرد بهتری داشته باشند.»


اکبر محمدی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «حمایت پیکان از ورزش بانوان بخشی از مسئولیت اجتماعی این باشگاه است که با پشتیبانی گروه ایران خودرو، اعضای محترم هیات مدیره همچنین کمیته فنی صورت گرفته اما در اینجا باید بگویم ما به همه وظایف خودمان در حد توان عمل کردیم و حالا نوبت شما است که با عملکردی مطلوب و شایسته پاسخ این حمایت را بدهید. با ظرفیت هایی که از کادر فنی سراغ داریم و استعداد و توانمندی بازیکنان و اعضای تیم  تردید نداریم که می توانید یکی از بهترین تیم های لیگ در این فصل باشید و عملکردی فراتر از انتظار ارائه بدهید. خواسته ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشید و در حد شایستگی های خودتان ظاهر شوید.»

 

1658397


نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان هم از حمایت های این باشگاه و روند آماده‌سازی تیم اظهار رضایت کرد و در جمع بازیکنان این تیم تاکید کرد که فوتسال بانوان پیکان می تواند در این فصل یکی از تیم های موفق و افتخارآفرین رقابت های لیگ باشگاههای کشور باشد. همچنین سعید دقیقی مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال پیکان هم ابراز امیدواری کرد که تیم فوتسال زنان بتواند عملکردی شایسته داشته باشد.

دیدگاه‌ها