کد خبر : 1788210 | 05 آبان 1400 ساعت 12:49 | 227.1K بازدید | 280 دیدگاه

تصویری لو رفته از نتیجه نهایی؛

لواندوفسکی بالاتر از مسی برنده توپ طلا شد؟ (عکس)

بر اساس انتشار یک تصویر به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی برنده جایزه توپ طلای سال 2021 شده است.

لواندوفسکی بالاتر از مسی برنده توپ طلا شد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا رای گیری انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2021 به اتمام رسیده و حدود یک ماه دیگر نشریه فرانس فوتبال با برگزاری مراسم برنده جایزه توپ طلای امسال را مشخص خواهد کرد. اما حالا تصویری در فضای مجازی از لیست نهایی نشریه فرانس فوتبال منتشر شده که نشان می دهد رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی و 33 ساله بایرن مونیخ بالاتر از لیونل مسی و کریم بنزما برنده جایزه توپ طلا در سال 2021 شده است.

 

1648984

 

این در حالیست که تا چند هفته قبل از لیونل مسی به عنوان جدی ترین نامزد برای دریافت این عنوان نام برده می شد، اما افت این ستاره آرژانتینی در فصل جدید در لیگ فرانسه و ترکیب پاری سن ژرمن و همچنین درخشش فوق العاده و مستمر رابرت لواندوفسکی ممکن است نظر برخی از رای دهنگان را تغییر داده باشد.

 

در این تصویر ستاره لهستانی بایرن مونیخ صاحب 627 امتیاز شده، اما رای لیونل مسی مشخص نیست و نمی توان متوجه شد اختلاف نفر اول و دوم چقدر بوده است. اما کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید با 526 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و در رتبه های بعدی محمد صلاح و جورجینیو قرار دارند. البته اگر این لیست درست باشد قطعا اختلاف امتیاز لواندوفسکی با مسی دو رقمی بوده و خیلی زیاد نیست.

 

1657739

 

در سال های اخیر نیز معمولا چنین تصاویری منتشر می شد که اغلب نیز برنده نهایی را درست پیش بینی کرده بود. جالب اینجاست در این لیست کریستیانو رونالدو در رتبه نهم قرار گرفته است. این ستاره پرتغالی علی‌رغم تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی، در عرصه باشگاهی روزهای خوبی را در ترکیب یوونتوس و در ادامه منچستریونایتد تجربه نکرده و بعد از سال ها در چنین رتبه نازلی قرار گرفته است.

 

البته نمی توان با قطعیت در مورد این لیست منتشر شده نظر داد، اما به هر حال با توجه به نزدیکی عملکرد بازیکنان بزرگ در سال 2021، احتمالا شاهد یکی از حساس ترین رای گیری های تاریخ اهدای جایزه توپ طلا خواهیم بود.

 

1658400

 

در سال 2019 نیز لیستی مشابه لو رفته بود که در پایان نیز درست بود و لیونل مسی بالاتر از ویرژیل فن دایک برنده جایزه توپ طلا شد.

 

1658408

دیدگاه‌ها