کد خبر : 1788223 | 05 آبان 1400 ساعت 15:17 | 75.4K بازدید | 34 دیدگاه

رافا مارکز:

با مسی صمیمی نبودم؛ رونالدو نگذاشت به رئال بروم

کاپیتان سابق تیم ملی مکزیک فاش ساخت که به جای بارسلونا ممکن بود راهی رئال شود. او گفت که در بارسا با مسی صمیمیتی نداشت.

با مسی صمیمی نبودم؛ رونالدو نگذاشت به رئال بروم

به گزارش "ورزش سه"، رافا مارکز کاپیتان افسانه ای فوتبال مکزیک بین سال های 2003 تا 2010 بهترین سال های فوتبالی خود را در بارسا پشت سر گذاشت. مارکز با بارسا فاتح دو لیگ قهرمانان شد و همه افتخارات ممکن در فوتبال را کسب کرد. او با سابقه 5 حضور در جام های جهانی از سال 2018 فوتبال را کنار گذاشته و این روزها در کلاس های مربیگری شرکت می کند. قرار بود مارکز در آکادمی بارسلونا مشغول فعالیت شود ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

 

 

1658418

 

 

مارکز دیشب میهمان برنامه ال چیرینگیتو بود و فاش ساخت که سال 2003 چیزی نمانده بود راهی رئال شود. او در این رابطه گفت:« سال دوم حضورم در موناکو بود که پیشنهادی جدی از رئال دریافت کردم. در آن مقطع مدیر برنامه هایم هوگو سانچز(اسطوره رئال) بود. مذاکرات طولانی شد تا اینکه رئال، رونالدو نازاریو را جذب کرد و پس از آن دیگر امکان پیوستن به این تیم از بین رفت. سپس به بارسلونا ملحق شدم و باید بگویم خوشحالم که رونالدو باعث شد پیوستنم به رئال منتفی شود.»

 

 

1658419

 

 

مارکز ادامه داد:« وقتی به بارسا پیوستم، سال ها بود این تیم موفق به فتح جام نشده بود ولی با خوان لاپورتا تاریخ را از نو نوشتیم. در بارسا به همه چیز رسیدم در حالی که پیش از آن به خاطر هوگو سانچز مثل اکثر مکزیکی ها هوادار رئال بودم. بعد از انتقال به بارسا و هفت سال بازی برای این تیم، حالا یک بارسایی متعصبم.»

 

 

1321563

 

 

دوستی با مسی:« من و لیونل مسی هرگز دوستانی صمیمی نبودیم. در رختکن هم خیلی حرف نمی زدیم ولی هر دو جزو بازیکنانی بودیم که در زمین حرف‌های مان را می زدیم. بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا؟ معتقدم رونالدینیو بالاتر از مسی، شایسته این عنوان است.»

 

 

دیدگاه‌ها