کد خبر : 1788248 | 05 آبان 1400 ساعت 16:59 | 42.1K بازدید | 19 دیدگاه

پوگبا زیر ذره بین رئالی ها

رئال از آب گل آلود منچستر ماهی می‌گیرد؟

رئال مادرید به دقت شرایط نامطلوب پل پوگبا در منچستریونایتد را زیر نظر دارد.

رئال از آب گل آلود منچستر ماهی می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این بازیکن فرانسوی با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل شود. او همچنان اجازه دارد از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با هر تیمی جز باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس را آغاز کند.

 

 

1656571

 

 

مدیران یونایتد در تلاش هستند تا قرارداد پوگبا را تمدید کنند اما هنوز موفقیتی در این راه به دست نیاورده‌اند و همین موضوع احتمال جدایی او از این تیم در پایان فصل را تقویت کرده است.

اخیرا چند رسانه انگلیسی ادعا کردند، رئال مادرید که پیش از این علاقه‌اش به جذب این بازیکن را ابراز کرده بود، آماده است تا قراردادی با دستمزد سالانه 12 میلیون پوندی به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را برای حضور در سانتیاگو برنابئو متقاعد کند.

 

 

1657545

 

 

پس از شکست منچستریونایتد برابر لیورپول که یکشنبه و با 5 گل رقم خورد، حواشی در مورد پوگبا بیشتر نیز شده است. ستاره فرانسوی در نیمه دوم از زمین اخراج شد و شایعاتی در مورد تنش بین او و کادر فنی در رختکن شنیده می شود. هرچند او اختلاف بین خود و اوله گنار سولسشر سرمربی تیم را تکذیب کرده ولی خیلی ها معتقد با ماندنی شدن سرمربی نروژی، بعید است پوگبا قراردادش را تمدید کند.

شرایطی که کاملا به سود باشگاه مادریدی است و آنها بسیار امیدوارند تا در ژانویه باب مذاکره با پوگبا را باز کنند. مینو رایولا ایجنت پوگبا نیز اخیرا گفته بود که در مورد تمدید بهتر است از مسئولان منچستر سوال کنند. قطعا ادامه این روند، پوگبا را از یونایتد دور و به رئال نزدیک تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها