کد خبر : 1788252 | 05 آبان 1400 ساعت 17:20 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

کیه‌لینی:

هو شدن دوناروما؟ زمان مناسبی برای این کار نبود

کاپیتان تیم ملی ایتالیا یعنی جورجو کیه لینی به دفاع از جان‌لوئیجی دوناروما پرداخت.

هو شدن دوناروما؟ زمان مناسبی برای این کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا بین ایتالیا و اسپانیا جمعیت حاضر در جوزپه مه آتزا هر بار که دوناروما توپ را لمس می‌کرد، او را هو می‌کردند؛ تا جایی که حتی هواداران هنگام گرم کردن این دروازه‌بان نیز از هو کردن او غافل نشدند.

 

در واقع ماجرا از این قرار بود که هواداران میلان از نحوه جدایی جان‌لوئیجی دوناروما از این تیم در تابستان و انتقال رایگان او به پاری‌سن‌ژرمن عصبانی بودند و این موضوع را در دیدار ایتالیا و اسپانیا که در ورزشگاه خانگی روسونری انجام شد، به وضوح نشان دادند.

 

 

1658439

 

 

در همین راستا اکنون جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس، به دفاع از دوناروما پرداخته و می گوید: "من این کار را دوست نداشتم. هر کدام از ما انتخاب می‌کنیم و باید به آنها احترام گذاشت، همان طور که باید به افکار هواداران احترام گذاشته شود اما به طور کلی من فکر می‌کنم که فرصت مناسبی برای هو کردن او نبود."

 

کیه‌لینی همچنین در رابطه با مقایسه هایی که بین دوناروما و بوفون انجام می‌شود نیز گفت: " دوناروما خاص است و با دیگران تفاوت دارد. همان‌طور که دیدیم بوفون نیز با دروازه‌بان های نسل خود متفاوت بود. زمان به ما نشان می‌دهد که آیا دوناروما می‌تواند به این سطح برسد یا خیر اما به هر حال واضح است که او یک دروازه بان عادی نیست."

 

 

1658438

دیدگاه‌ها