کد خبر : 1788294 | 05 آبان 1400 ساعت 20:17 | 17.8K بازدید | 11 دیدگاه

وقتی سعی می کنی آرام باشی سخت است؛ 

الهامی: پرسپولیس هم تصور چنین روز سختی را نداشت

ساکت الهامی از نمایش شاگردانش و همینطور تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی و علی رغم شکستی که داشت، تمجید کرد.

الهامی: پرسپولیس هم تصور چنین روز سختی را نداشت

به  گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه خود پس از شکست مقابل پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد: تبریک می گویم به تیم خوب پرسپویس بابت بردشان و امیدوارم که تداوم داشته باشد. خسته نباشید می گویم به بچه هایم که واقعا خیلی زحمت کشیدند. شاید پرسپولیس خودش هم تصور نمی کرد که این بازی اینقدر سخت از آب دربیاید. به آقا یحیی تبریک می گویم، خیلی خوب بازی کردند. ما هم خیلی خوب بودیم. نمی توانم از بچه هایم ایراد بگیرم و فقط باید بگویم خسته نباشید. امیدوارم این نتیجه را بتوانیم در جاهای دیگر جبران کنیم.


او سپس در واکنش به این سوال که سعی کرده آرام باشد ولی در دقایق پایانی بازی دوباره هیجانش بالا رفت ونسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشت، بیان کرد: یک خسته نباشید به داوران می گویم. خوب قضاوت کردند و بالاخره سختی بازی برای همه هست و من هم که سعی می کنم خودم را کنترل کنم، این سختی بیشتر است. به آنها خسته نباشید می گویم.

 

کلا بازی بازی سختی بود و امیدوارم داوران هم در ادامه راه شرایط خوبی داشته باشند. من خودم از داوری همیشه گلایه داشته ام، اما خسته نباشید ویژه می گویم به آقای عرب براقی.

دیدگاه‌ها