کد خبر : 1788301 | 05 آبان 1400 ساعت 20:36 | 26.4K بازدید | 7 دیدگاه

رکوردی تاریخی که به دست میلان و پیولی شکست

بیش از 65 سال است میلان شروعی به این درخشانی در رقابت های لیگ ایتالیا نداشته است.

رکوردی تاریخی که به دست میلان و پیولی شکست

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در دیداری دشوار و با تکیه بر تک گل دقایق ابتدایی اولیویه ژیرو موفق شد در خانه تورینو به برتری دست یافته و با یک بازی بیشتر نسبت به ناپولی در صدر جدول قرار بگیرد. میلان فصل قبل تا اواخر فصل یکی از مدعیان قهرمانی بود، اما تیم استفانو پیولی به یکباره دچار افت شدیدی شده و این اینتر بود که با استفاده از این شرایط فاصله خود را با روسونری بیشتر کرده و در نهایت چند هفته مانده به پایان فصل به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

1654845

 

اما به نظر می رسد این فصل شرایط متفاوت است. میلان با کسب 9 پیروزی در 10 بازی ابتدایی سری آ به بهترین عملکرد نیم قرن اخیر خود دست یافته است. این باشگاه تنها یک بار پیش از این در فصل 1954-1955 موفق به کسب این تعداد پیروزی  در یک سوم ابتدایی فصل شده بود و حالا بعد از حدود 66 سال این اتفاق دوباره تکرار شده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که روسونری تا این مقطع از فصل به شدت درگیر بحران مصدومیت و غیبت بازیکنان اصلی ترکیب خود به دلایل مختلف بوده، اما شروعی فوق العاده داشته و نام خود را به عنوان یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی در سری آ معرفی کرده است.  میلان در هر سه دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان مغلوب شده و در اروپا شرایط چندان مساعد نیست، اما آنها دقیقا بعد از یک دهه می توانند به فتح اسکودتو امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها