کد خبر : 1788329 | 05 آبان 1400 ساعت 22:00 | 11.2K بازدید | 24 دیدگاه

یوونتوس ۱-۲ ساسولو؛ این تیم شبیه مدعیان نیست

یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامید کننده با نتیجه 2-1 از ساسولو شکست خورد.

یوونتوس ۱-۲ ساسولو؛ این تیم شبیه مدعیان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی در دیدار حساس ابتدای هفته برابر اینتر، یوونتوس امشب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم سری‌آ میزبان ساسولو بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

 

در لحظات ابتدایی بازی لئوناردو بونوچی می‌توانست دروازه ساسولو را باز کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. هرچند که مدافع یووه در موقعیت آفساید هم قرار داشت.

 

 

1658533

 

 

در ادامه این تیم ساسولو بود که کمی جلوتر آمد و دو موقعیت خوب گلزنی نیز ایجاد کرد اما در استفاده از آن ها ناکام ماند تا بازی با همان تساوی بدون گل پیگیری شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد، برخلاف انتظار این ساسولو بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. در دقیقه 43 داویده فراتسی در مصافی تک تک دروازه یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1658536

 

 

یوونتوس که بد موقعی گل دریافت کرده بود نتوانست در دقایق باقی‌مانده نیمه اول کار خاصی انجام دهد و نهایتاً بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود ساسولو پایان پذیرفت.

 

مطابق انتظار یوونتوس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست توسط ستاره کلمبیایی خود یعنی خوان کوادرادو به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن از روی خط دروازه توسط مدافعان ساسولو برگردانده شد.

 

بالاخره حملات یوونتوس در دقیقه 77 نتیجه داد و این تیم توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال خوب پائولو دیبالا به روی دروازه با ضربه تمام کننده ستاره آمریکایی یو یعنی وستون مک کنی همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1658532

 

1658531

 

در حالی که یوونتوس تلاش می کرد تا گل دوم را به ثمر رساند این ساسولو بود که در کمال ناباوری موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. در دقیقه 95 ماکسیم لوپز روی پاس دومنیکو براردی دروازه یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود و یوونتوس یک شکست تلخ را تجربه کند.

 

 

دیدگاه‌ها