کد خبر : 1788370 | 06 آبان 1400 ساعت 01:28 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: شجاعت فیل فودن را تحسین می‌کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش علیرغم شکست مقابل وستهام رضایت دارد.

گواردیولا: شجاعت فیل فودن را تحسین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در جام اتحادیه مقابل وستهام در ضربات پنالتی مغلوب شد تا روند چهار سال قهرمانی متوالی سیتیزن ها در این جام به اتمام برسد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به تمجید از شجاعت فیل فودن پرداخته و مدعی شد او حتما در آینده پنالتی های بهتری خواهد زد.

 

پپ گواردیولا گفت: "من فردا با فیل فودن صحبت خواهم کرد. او شجاعت این را داشت که اولین نفر باشد که پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد، اما متاسفانه ضربه فیل فودن وارد دروازه نشد. اما وقتی شجاعت قرار گرفتن پشت توپ را داشته باشید، دفعه بعد ضربه شما حتما خیلی بهتر خواهد شد.

 

1658602

 

یک دوره فوق العاده در جام اتحادیه به اتمام رسید. ما با سبک فوق العاده ای در مقابل وستهام بازی کرده و در مقابل تیمی که عقب دفاع می کرد موقعیت هایی نیز در مسابقه امشب خلق کردیم. بازی با وستهام فصل گذشته نیز دشوار بود و من به این تیم و سرمربی فوق العاده آنها یعنی دیوید مویس تبریک می گویم.

 

 در ضربات پنالتی آنها بهتر از ما عمل کردند. به وستهام تبریک می گویم و سال آینده ما باز خواهیم گشت. من واقعا تحت تاثیر عملکرد این فصل کریستال پالاس قرار گرفتم و دیدار مقابل کلوب بروژ برای ما مانند فینال است، زیرا می توانیم به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم.

 

تعویض ژوائو کانسلو در بین نیمه؟ ما حدود 45 دقیقه به کایل واکر و 45 دقیقه به ژوائو وقت دادیم. نتیجه مهم نبود و هر بازیکنی یک نیمه وقت داشت. آنها دقایق زیادی بازی می کنند و من نمی خواهم انرژی اضافی از بازیکنان بگیرم، زیرا هفته سختی در پیش داریم.

دیدگاه‌ها