کد خبر : 1788375 | 06 آبان 1400 ساعت 02:05 | 99.1K بازدید | 17 دیدگاه

مطمئنم وجدانش راحت است

واکنش آنچلوتی به اخراج رونالد کومان از بارسا

در میانه های نشست خبری کارلو آنچلوتی بود که خبر اخراج رونالد کومان از بارسا منتشر شد.

واکنش آنچلوتی به اخراج رونالد کومان از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که انتظار می رفت اوساسونا را در برنابئو شکست دهد، در نهایت با تساوی بدون گل متوقف شد. رئال در آخرین بازی خانگی خود نیز برابر ویارئال به تساوی بدون گل دست یافته بود. در این بازی رئالی ها اعتقاد داشتند که دقیقه 24 باید پنالتی روی وینسیوس اعلام می شد و اینکه داور هم باید بیش از 4 دقیقه وقت اضافه منظور می کرد.

 

 

1658635

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« پنالتی روی وینسیوس؟ مساله پیچیده ای است. فقط دیدم که وینیسیوس از داور،  بازبینی صحنه را طلب می کرد و در آن لحظه دلیلش را نمی دانستم. الان که به من صحنه برخورد را نشان دادند، او را بهتر درک می کنم. بازیکن حریف پای وینی را لگد کرده بود.»

 

4 دقیقه وقت اضافه:« از نظر من هم خیلی کم بود. از داور توضیح خواستم ولی نتوانست قانعم کند.»

 

 

1658638

 

 

رضایت از تیم:« شما می گویید گلر حریف فقط سه بار مجبور به واکنش شد و شاید بگویید دیوانه ام ولی از نمایش تیم راضی بودم و خوشم آمد. به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب بودیم. بازیکنانم همه توان شان را گذاشتند و گلایه ای از آنها ندارم.»

 

برکناری رونالد کومان از بارسلونا:« خودم بارها اخراج شده ام وهنوز سرزنده و خوشحالم. این زندگی همه مربیان است. مهم این است که وجدان تان آسوده باشد و اینکه همه توان تان را گذاشته باشید. مطمئنم که کومان برای بارسا همه توانش را گذاشت. فردای اخراج باید بلند شد و به زندگی ادامه داد.»

 

دیدگاه‌ها