کد خبر : 1788386 | 06 آبان 1400 ساعت 10:35 | 37.6K بازدید | 4 دیدگاه

آنچلوتی حق داشت این دو بازیکن را نیمکت‌نشین کند

مارکو آسنسیو و ادن هازارد در مسابقه شب گذشته رئال برابر اوساسونا عملکرد نا امید کننده ای از خود ارائه دادند.

آنچلوتی حق داشت این دو بازیکن را نیمکت‌نشین کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از پیروزی فوق العاده و روحیه بخش خود در مسابقه ابتدای هفته برابر بارسلونا، دیشب به مصاف اوساسونا رفت و نهایتاً با تساوی بدون گل متوقف شد؛ موضوعی که باعث شد تیم کارلو آنچلوتی با تفاضل گل بهتر نسبت به سوسیداد در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار بگیرد.

 

 

1658666

 

 

اما دو نکته قابل توجه در مسابقه دیشب رئال مادرید برابر اوساسونا به وجود داشت. اول اینکه بعد از چند بازی دوباره مارکو آسنسیو از ابتدا در ترکیب اصلی لوس بلانکوس قرار گرفت. با این حال ستاره اسپانیایی در کل بازی یک عملکرد کاملاً خنثی را از خود به نمایش گذاشت و نهایتاً در دقیقه 69 تعویض شد.

 

اما بازیکن دیگری که به جای مارکو آسنسیو به زمین مسابقه آمد نیز عملکردی ناامید کننده را از خود ارائه داد. ادن هازارد بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت دیگر در 20 دقیقه پایانی دیدار مقابل اوساسونا به بازی گرفته شد. حالا آاس مدعی شده که 15 دقیقه از زمان حضور ستاره بلژیکی در زمین طول کشیده تا او اولین لمس توپ خود را تجربه کند؛ در واقع هازارد یک عملکرد فاجعه بار دیگر را در ترکیب رئال ارائه داد تا بیش از پیش باعث ناامیدی هواداران این تیم شود.

 

 

1658621

 

 

در گزارشی که آاس پیرامون این دو بازیکن منتشر کرده تاکید شده که کارلو آنچلوتی حق داشته این دو بازیکن را نیمکت‌نشین کند. در واقع به نظر می‌رسد که هازارد و آسنسیو به نیمکت نشینی عادت کرده اند و علاقه چندانی هم به تغییر وضعیت خود ندارند؛ موضوعی که باعث شده هواداران رئال مادرید دو ستاره برزیلی این تیم یعنی وینیسیوس جونیور و رودریگو را به‌عنوان وینگرهای اصلی خود ببینند.

دیدگاه‌ها