کد خبر : 1788394 | 06 آبان 1400 ساعت 11:31 | 30K بازدید | 22 دیدگاه

سرت را بدزد رفیق! (عکس)

گل دوم پرسپولیس به نساجی روی یک کار ترکیبی فوق العاده به ثمر رسید.

سرت را بدزد رفیق! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در همین ابتدای فصل کار سختی مقابل حریفانی که هر کدام با انگیزه فراوان برای مصاف با مدافع عنوان قهرمانی پا به زمین می‌گذارند، دارد. سرخ‌ها در اولین بازی خانگی خود مقابل نساجی به چالش کشیده شدند و توانستند گل خورده را با یک بازی ترکیبی خارق العاده جبران کنند.

 

صحنه گل دوم پرسپولیس را نه از محوطه جریمه، بلکه باید از زمین پرسپولیسی‌ها بارها به تماشا نشست چرا که این گل یک کلاس درس جامع بود! در این گل چیزی که از سرعت و پاس نعمتی و سر توپ زدن جذاب عبدی بیشتر اهمیت داشت، بازی بدون توپ هافبک پرسپولیسی‌ها بود.

 

1658678

 

توپ در زمین قرمزها در اختیار سید جلال قرار دارد و او فضای خالی و مناسب سمت راست زمین را به خوبی مشاهده می‌کند و اقدام به بازی‌سازی و فرستادن توپ بلند برای نعمتی می‌کند که در این بین میلاد سرلک با بازی بدون توپش پایه گذار گل می‌شود. سرلک سر بزنگاه سرش را می‌دزدد و بدنش را خم می‌کند تا مانع رسیدن پاس قطری حسینی به نعمتی نشود. بازی بدون توپ در فوتبال روز دنیا یکی از برگ برنده‌های تیم‌های مطرح است که پرسپولیس مقابل نساجی از آن سود برد.

 

در ادامه مرور این گل زیبا و اتفاقات محوطه جریمه هم خالی از لطف نیست. سیامک نعمتی با گام های بلند توپ را جلو می‌برد و در زمان مناسب پاس کات بک می‌دهد. رضا اسدی در شرایط نامتعادل به سمت توپ تکل می‌زند و عبدی جوان هم استادانه مدافعان و گلر نساجی را به هم می‌ریزد و توپ را به طاق دروازه و سمت موافق دروازه‌بان می‌چسباند. تمام این اتفاقات بدون انجام بازی بدون توپ سرلک امکان پذیر نبود.

دیدگاه‌ها