کد خبر : 1788468 | 06 آبان 1400 ساعت 16:45 | 62.2K بازدید | 19 دیدگاه

خبر بد تایید شد

پوچتینو دلیل غیبت مسی در تمرین را فاش کرد

سرمربی آرژانتینی پی اس جی تایید کرد لیونل مسی مصدومیتی عضلانی دارد و ممکن است بازی فردا را از دست بدهد.

پوچتینو دلیل غیبت مسی در تمرین را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی همراه کیلیان امباپه مهمترین غایبان تمرین امروز پی اس جی بودند. پاریسی ها فردا باید برابر لیل مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه قرار بگیرند و شاید لیونل مسی را در اختیار نداشته باشند. غیبت امباپه به دلیل بیماری است ولی لیونل مسی مصدوم شده است.

 

 

1645145

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری امروز خود در مورد دلیل غیبت مسی گفت:« لئو پس از بازی سنگین برابر مارسی بدون مشکل و عالی تمرین کرده بود ولی امروز غیبت داشت چون مصدومیتی عضلانی دارد و ترجیح دادیم برای احتیاط، انفرادی به تمرین بپردازد. فردا شرایط او را بررسی خواهیم کرد و ببینیم به بازی با لیل می رسد یا خیر.»

 

 

1657739

 

 

پوچتینو در مورد استفاده از مسی در خط حمله و نزدیک تر به دروازه حریفان گفت:« پپ گواردیولا که سال هاست تجربه مربیگری دارد و با خود مسی هم کار کرده، گفته بود که مسی قادر به بازی در هر منطقه ای از زمین است و من هم با نظر او موافقم. بله، استفاده از مسی به عنوان یک مهاجم هم تواند ایده خوبی باشد. این هم یک احتمال خواهد بود.

روی سیستم های  مختلفی در حال کار کردن هستیم و برای موفقیت نیاز داریم تا هر بازیکن، نقش خودش در تیم  به خصوص در کارهای دفاعی را بداند اما در حمله به بازیکنان آزادی عمل داده ایم. مسی در بارسلونا و تیم ملی هم به عنوان بال راست و چپ و هم به عنوان شماره 10 به میدان رفته و در کارهای دفاعی هم مشارکت می کرد. او بهترین بازیکن دنیاست و توانایی بازی در هر منطقه ای را دارد. بازی خوانی یکی از مهمترین نقاط قوت و برتری های مسی است و هر جا که احساس کند بیشترین کارایی را دارد، به همان جا می رود.»

 

 

دیدگاه‌ها