کد خبر : 1788524 | 07 آبان 1400 ساعت 09:46 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

عصبانیت سیمئونه از اخراج: نمی‌خواهم حرف بزنم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از اتفاقات رخ داده در جریان بازی با لوانته بسیار عصبانی است اما حاضر به صحبت در این باره نشد.

عصبانیت سیمئونه از اخراج: نمی‌خواهم حرف بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اتلتیکو مادرید و لوانته شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

این بازی یکی از پربرخوردترین دیدارهای لیگ اسپانیا تا به اینجای کار بود و باعث شد که پابلو گونزالس فوئرتس، داور بازی، 9 کارت به بازیکنان نشان داده و دو بار نیز کارت قرمزش را از جیب بیرون بکشد.

یکی از این کارت‌های قرمز متعلق به دیه‌گو سیمئونه بود که پیش از آن به دلیل بحث با داور بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود اما در دقایق پایانی بازی به شدت به داور چهارم بازی اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد که داور وسط کارت زرد دوم را به اون نشان داده و تصمیم به اخراج سرمربی اتلتیکو بگیرد تا او در بازی بعدی برابر رئال بتیس روی نیمکت تیمش غایب باشد.

 

1658932

 

تنها چند دقیقه پس از اخراج این مربی آرژانتینی بود که پنالتی به سود لوانته اعلام شد اما هیچکس نمی‌داند که واکنش او به این تصمیم داور چه بوده است.

سیمئونه پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« هرکاری که داور در زمین انجام داد از نظرش درست بوده است. قوانینی وجود دارند اما ما هم می‌توانیم اظهارنظر کنیم، هرچند حتی اگر چیزی بگوییم نیز دیگر هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. من نمی‌خواهم هیچ حرفی بزنم. این تیم باید رشد کند و ما نباید خودمان را به خاطر پنالتی اعلام شده یا توپ‌هایی که ژائو فیلکس از دست داد یا کارت زردهایی که گرفتیم توجیه کنیم.»

اتلتیکو مادرید با این تساوی در دقایق پایانی با 19 امتیاز از 10 بازی در رده ششم جدول رده‌بندی و در فاصله پنج امتیازی رئال سوسیه‌داد صدرنشین قرار گرفت که یک بازی از این تیم بیشتر دارد.

دیدگاه‌ها