کد خبر : 1788533 | 07 آبان 1400 ساعت 11:14 | 6.9K بازدید | 10 دیدگاه

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، معتقد است که صلاح قصد دارد فرم ایده‌آل فعلی‌اش را تا پایان فصل حفظ کند.

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، صلاح این فصل 15 گل در 12 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده که شامل 10 گل در 9 بازی لیگ برتر می‌شود. او همچنین در جریان پیروزی 0-5 برابر منچستریونایتد موفق به ثبت هت تریک برای تیمش شد.

آمادگی بالای این بازیکن مصری به لیورپول کمک کرده تا آغازی بدون شکست در لیگ برتر داشته باشد و در فاصله تنها یک امتیازی با چلسی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

رابرتسون در گفتگو با اسکای اسپورت درباره عملکرد درخشان هم تیمی‌اش اظهار داشت:« من فکر می‌کنم نحوه بازی او در آغاز این فصل نشان می‌دهد که تا چه حد باورنکردنی است. شما فقط می‌توانید شاهد راه رفتن او در زمین باشید و او احساس می‌کند که می‌تواند هر شانسی که به دست می‌آورد را به گل تبدیل کند.»

 

1657506

 

او ادامه داد:« موضوعی که درباره صلاح زیاد به آن توجه نمی‌شود نرخ دوندگی و همکاری او در زمین است. او کمک بسیاری به ترنت الکساندر آرنولد و دفاع پشت سرش می‌کند و کارهایی از این قبیل زیاد انجام می‌دهد. این همان زمانی است که او در بهترین شرایطش قرار دارد، وقتی خلق موقعیت می‌کند، گل می‌زند و از نظر روانی بسیار قوی است.»

در روزهای اخیر صحبت‌هایی بسیاری از سوی مربیان و بازیکنان درباره بهترین بازیکن دنیا مطرح شده و رابرتسون نیز در این باره گفت:« او بازیکنی باورنکردنی است و من فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و می‌خواهد به این روند ادامه دهد. او در 9 یا 10 بازی این روند را حفظ کرده و می‌خواهد مانند قبل در کل لیگ بهترین باشد. امیدوارم که او در انجام این کار موفق شود چون این اتفاق بهترین شانس ممکن را برای گلزنی و کسب جام‌های قهرمانی به ما می‌دهد.»

دیدگاه‌ها