کد خبر : 1788535 | 07 آبان 1400 ساعت 11:22 | 31.3K بازدید | 9 دیدگاه

کدام بازیکن بارسا از برکناری کومان خوشحال‌تر است؟

به نظر می رسد که حالا ریکی پویچ، خوشحال ترین بازیکن بارسلونا بعد از جدایی رونالد کومان محسوب شود.

کدام بازیکن بارسا از برکناری کومان خوشحال‌تر است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه رونالد کومان در تابستان سال 2020 به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد، سرمربی هلندی اعلام کرد که ریکی پویچ در برنامه هایش جایی ندارد و ‌ می تواند این تیم کاتالانی را ترک کند. کومان تاکید کرد که این ستاره جوان حتی در صورت ماندن در بارسلونا نیز نمی‌تواند بازی های زیادی انجام دهد.

 

این اظهارنظر در حالی از سوی سرمربی هلندی مطرح شد که پیش از این از پویج به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان بارسلونا یاد می‌شد. با این حال هر طور که بود این بازیکن تصمیم گرفت که به کار خود در بارسلونا ادامه دهد و تلاش کند که توانایی‌های خود را به سرمربی هلندی ثابت کند.

 

 

1528663

 

 

با وجود اینکه ریکی پویچ در مدت زمان حضور سرمربی هلندی روی نیمکت بارسا تلاش زیادی برای اثبات خود انجام داد اما نهایتاً نتوانست بازی های زیادی در ترکیب بارسای کومان انجام دهد. این در حالی بود که بسیاری از هواداران بارسا و کارشناسان فوتبال در اسپانیا معتقد بودند که پویچ شایسته اعتماد بیشتری از سوی کومان بوده است.

 

اما بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره رونالد کومان دو شب پیش و پس از شکست بارسلونا مقابل رایو وایکانو از هدایت این تیم برکنار شد و حالا به نظر می رسد که ریکی پویچ خوشحال ترین بازیکن بلوگرانا بابت رقم خوردن این اتفاق است. در واقع اینطور پیش بینی می شود که با حضور احتمالی ژاوی در بارسا این بازیکن از این وضعیت خارج شده و می‌تواند نقشی کلیدی در تیم محبوب خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها