کد خبر : 1788544 | 07 آبان 1400 ساعت 12:25 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

تکذیبیه هافبک مغضوب کومان؛ بی‌احترامی نکردم

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، که به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می کند شایعه بی احترامی به رونالد کومان را رد کرد.

تکذیبیه هافبک مغضوب کومان؛ بی‌احترامی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت میرالم پیانیچ بعد از انتقال به بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به یکی از ارکان خط هافبک این تیم تبدیل شود اما در فصل 21-2020 رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد و ستاره بوسنیایی در اکثریت قریب به اتفاق بازی های فصل پیش بلوگرانا نیمکت‌نشین بود؛ اتفاقی که باعث شد او در تابستان امسال به شکل قرضی بارسا را ترک کرده و راهی بشیکتاش ترکیه شود.

 

 

1573586

 

 

اما دو شب پیش بود که بعد از شکست بارسلونا برابر رایو وایکانو سران این باشگاه نهایتا تصمیم به برکناری رونالد کومان گرفتند و این سرمربی هلندی بعد از تقریبا یک فصل و نیم حضور روی نیمکت بلوگرانا، به کار خود در این تیم خاتمه داد. بعد از این اتفاق هافبک مغضوب کومان یعنی میرالم پیانیچ در یک استوری اینستاگرامی واکنشی جنجالی داشت و نوشت: " بدانید که چه زمانی باید چیزهای مزخرف را رها کنید."

 

در حالی که به نظر می‌رسید پیانیچ این استوری بحث برانگیز را خطاب به کومان منتشر کرده اما او حالا این مسئله را به شکل کامل تکذیب کرده است. پیانیچ در یک استوری اینستاگرامی دیگر نوشت: "در جهانی که چشمان همه به صفحه های گوشی‌های‌شان دوخته شده است، برداشت غلط از صحبت های یک نفر کار بسیار آسانی محسوب می شود. من در دوران حرفه‌ای خود هیچگاه تلاش نکردم از قصد و به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به کسی ضربه بزنم. من طوری بزرگ شدم که به همه احترام می گذارم و  می خواهم با همین روش به زندگی ادامه دهم. برای رونالد کومان در ادامه راه و در آینده بهترین ها را آرزو می کنم. من به تمرکز برای انجام بهترین عملکرد در تیمم ادامه می‌دهم."

 

 

1658951

دیدگاه‌ها