کد خبر : 1788508 | 06 آبان 1400 ساعت 23:25 | 96K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش عجیب پیانیچ به اخراج کومان (عکس)

میرالم پانیچ، بازیکن بشیکتاش ترکیه، با انتشار متنی در اینستاگرام رضایتش را از اخراج کومان از بارسلونا نشان داد.

واکنش عجیب پیانیچ به اخراج کومان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کومان چهارشنبه شب و پس از چند هفته ناکامی مداوم سرانجام از سوی مدیران باشگاه بارسلونا از هدایت این تیم برکنار شد.

 پیانیچ در تابستان سال 2020 از یوونتوس جدا شده و به بارسلونا ملحق شد تا چالش جدیدی را در نوکمپ تجربه کند اما به یکی از قربانیان دوران حضور این سرمربی هلند در بارسا تبدیل شد.

کومان علاقه‌ای به استفاده از این هافبک بوسنیایی نداشت و در نهایت جدایی او به صورت قرضی از این تیم و حضورش در بشیکتاش یکی از داستان‌های متعددی بود که بارسا در این تابستان با آنها روبرو شد.

ظاهرا خبر اخراج کومان باعث خوشحالی پیانیچ شده و باعث شد که این بازیکن با انتشار جمله‌ای در صفجه رسمی اینستاگرامش نسبت به این خبر واکنش نشان دهد.

 

1658910

 

او در ابتدا یکی از پست‌هایی که مربوط به خبر اخراج این مربی بود را لایک کرد و سپس جمله‌ای را در استوری اینستاگرامش گذاشت که در آن نوشته شده بود:« بدانید که چه زمانی باید چیزهای مزخرف را رها کنید.»

هرچند این بازیکن ساعتی پس از انتشار این استوری ظاهرا از این واکنش پشیمان شده و خیلی زود استوری‌اش را پاک کرد.

پیانیچ از زمان جدایی از بارسا بارها و بارها از عملکرد و رفتار کومان انتقاد کرده بود. او پیش از این در گفتگو با توتواسپورت اظهار داشت:« او رفتاری با من داشت که هیچکس دلیلش را درک نمی‌کرد. حتی مسی گاهی از من می‌پرسید که آیا اتفاقی بین ما رخ داده است. من نمی‌توانستم با کومان در بارسلونا بمانم. من یک سال را از دست داده بودم و می‌خواستم بازی کنم.»

دیدگاه‌ها