کد خبر : 1788554 | 07 آبان 1400 ساعت 14:01 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیش‌بینی در مورد کومان که درست از آب در آمد

داوید البلدا کاپیتان سابق والنسیا پس از حضور رونالد کومان در بارسا، شرایط این روزهای باشگاه کاتالان را به درستی پیش بینی کرده بود.

پیش‌بینی در مورد کومان که درست از آب در آمد

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا تنها یک سال و نیم روی نیمکت حضور داشت و دو روز پیش از کار برکنار شد. اتفاقی مشابه برای او در والنسیا نیز رخ داده بود.

کومان نوامبر سال 2007 جانشین اسکار فرناندز در والنسیا شد و تا 21 آوریل 2008 نیز سرمربی این باشگاه بود و بدترین نتایج ممکن را گرفت تا جایی که والنسیا تبدیل به گزینه سقوط شده بود اما با ورود "سالوادور وورو"، والنسیا توانست فصل را در رتبه دهم به اتمام برساند.

 

 

1521037

 

 

داوید آلبلدا ستاره سابق والنسیا سال 2014 و در مقطعی که بارسا طی 5 سال توانسته بود 4 بار قهرمان لالیگا شود، تنها راه افت بارسا و برابر شدن شرایط قهرمانی در لالیگا را آمدن رونالد کومان به بارسا می دانست. او با سرمربی هلندی مشکلات زیادی داشت و هنوز آن روزهای تلخ را فراموش نکرده است.

آلبلدا دو هفته پیش به آاس گفته بود:« هنوز هم حاضر نیستم با کومان دست بدهم. با او احساس راحتی نمی کنم و ترجیح می دهم هرگز برخوردی نداشته باشیم. البته اینطور نیست که برایش همیشه بدترین ها را آرزو کنم ولی واقعیت این است که خاطرات تلخی از او به یاد دارم. تصمیمات فنی او به ضرر والنسیا و بازیکنانی مثل من شده بود.

 

 

1658964

 

 

اخیرا مصاحبه ای از لوئیس سوارز در مورد کومان خواندم و به یاد دوران خودمان با این مربی افتادم. خیلی از مسائل را تلفنی اطلاع می داد و این روش منحصر به فرد خودش است. دوران کومان در والنسیا سال هاست تمام شده و یاد آوردنش بیهوده است ولی زندگی مرا تغییر داد. 5 سال بعدش هم در والنسیا بازی کردم ولی آن روزها دیگر تکرار نشد. زمان به من یاد داد که حسرت نخورم و به آن روزها کمتر فکر کنم.»

 

بارسلونا در دو سال اخیر نتوانسته قهرمان لالیگا شود و امسال هم برای این تیم شانسی قائل نیستند. فصل قبل کومان می توانست بارسا را قهرمان کند ولی یکی دو شکست عجیب در هفته های پایانی این تیم را ار کورس خارج کرد. مربی هلندی نتوانست پاسخ توقعات را بدهد و پیش بینی البلدا در مورد او دقیق و درست بود.

 

دیدگاه‌ها