کد خبر : 1788568 | 07 آبان 1400 ساعت 14:40 | 38.5K بازدید | 34 دیدگاه

ادعای عجیب خوان گاسپارت

بارسا با ژاوی امسال فاتح سه‌گانه می‌شود!

مدیر سابق بارسلونا معتقد است باید به بارسلونای ژاوی خوشبین باشیم و اینکه همه جام ها را فصل جاری خواهد برد.

بارسا با ژاوی امسال فاتح سه‌گانه می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی شاهد حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا خواهیم بود. دو روز پیش بود که رونالد کومان از سمت مربیگری بارسا برکنار شد و سران باشگاه پس از توافق با ژاوی به دنبال گرفتن رضایت باشگاه السد هستند. اتفاقی که ممکن است تا 4 روز دیگر رخ بدهد و شاید تا فیفا دی پیش رو نیز به طول بینجامد.

در هر صورت ژاوی را باید سرمربی بعدی بارسلونا بدانیم. خوان گاسپارت مدیر بارسا بین سال های 2000 تا 2003 بسیار خوشبین است که باشگاه کاتالان با ژاوی بتواند به روزهای اوج خود برگردد.

 

 

1658755

 

 

گاسپارت در این رابطه به ال کنفیدنسیال گفت:« خوشمان بیاید یا نه، فوتبال همین است. وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، ساده ترین راه اخراج مربی است. همیشه اخراج مربی راحت از از اخراج چند بازیکن است. کومان یک بارسایی اصیل و بزرگ است و احراج او برایم ناراحت کننده بود. با کومان دوستم و همیشه از او ستایش کرده ام. شاید اگر به کومان زمان بیشتری می دادند، می توانست ثمره کارش را ببیند ولی فوتبال گاهی بسیار بی رحم است.»

 

 

1658975

 

 

گاسپارت ادامه داد:« معتقدم بارسا با ژاوی لیگ قهرمانان، لالیگا و کوپا دل ری را فتح خواهد کرد چون هنوز در ابتدای فصلیم و زمان زیادی تا پایان باقی مانده است. من چیزهای غیر قابل باوری در فوتبال دیده ام و معتقدم هیچ چیز غیرممکن نیست. باید به بارسای ژاوی خوشبین باشیم.

پپ گواردیولا را به یاد بیاورید. او فقط تجربه مربیگی تیم دوم بارسا را داشت و لوئیس انریکه هم تجربه زیادی نداشت. چرا با ژاوی همان اتفاقات دوران پپ و انریکه رخ ندهد؟ در مورد پپ و انریکه هم می گفتند بی تجربه اند ولی سه گانه را بردند. ژاوی مدت ها در رویای مربیگری بارسلوناست و کاملا مناسب برای پذیرش این چالش بزرگ است.»

 

 

دیدگاه‌ها