کد خبر : 1788559 | 07 آبان 1400 ساعت 13:35 | 39K بازدید | 7 دیدگاه

عجله ژاوی برای جدایی از السد و حضور در بارسا

ژاوی هرناندز، سرمربی السد، عجله زیادی دارد تا هرچه سریع‌تر از این تیم جدا شده و هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد.

عجله ژاوی برای جدایی از السد و حضور در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که توافق مدیران بارسلونا با ژاوی هرناندز نهایی شده و حالا تنها موافقت مدیران باشگاه السد با جدایی این مربی باقی مانده است.

ژاوی قصد دارد کار جدایی خود از این باشگاه قطری را تا روز یکشنبه به پایان برساند و روز دوشنبه به کیف پرواز کند تا سه شنبه شب در دیدار بارسا برابر دیناموکیف در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

با این حال شاید چنین اتفاقی عملی نباشد چون محمد بن حامد، مالک باشگاه السد، می‌خواهد ژاوی تا سوم نوامبر (12 آبان) هدایت این تیم را برعهده داشته باشد چرا که آنها در این روز باید به مصاف تیم الدحیل، بزرگترین رقیب‌شان در لیگ ستارگان قطر، بروند و پیروزی در این بازی اهمیت بسیاری در کورس قهرمانی خواهد داشت.

ژاوی امروز قصد دارد بار دیگر با مالک باشگاه السد دیدار کند تا مراحل نهایی جدایی‌اش از این تیم را به سرانجام برساند. هرچند به جز روز نهایی جدایی این مربی از السد، مبلغ مدنظر این باشگاه برای صدور اجازه این جدایی نیز مشخص نشده است.

 

1602341

 

بعضی رسانه‌ها مدعی شده بودند که مالک السد به ژاوی وعده داده که اگر جدایی او با شرایط مناسب و توافق دوطرفه انجام شود، غرامت دریافتی از سوی این باشگاه کمتر از یک میلیون یورو خواهد بود اما آ.اس مدعی شده که در حال حاضر مبلغ مدنظر این باشگاه بسیار فراتر از این رقم است.

با این حال روابط خوب بین ژاوی و مدیران این باشگاه قطری در طول این سال‌ها به این معناست که می‌توان این موضوع را به راحتی با مذاکره حل کرد و او ممکن است حتی بدون پرداخت هیچ غرامتی از این تیم جدا شود.

ژاوی به محض نهایی شدن جدایی‌اش از السد، مذاکرات نهایی با بارسا را انجام خواهد داد که تا حد زیادی پیش رفته اما هنوز چند مورد باقی مانده که مهم‌ترین آن اعضای کادر فنی او در نوکمپ است.

دیدگاه‌ها