کد خبر : 1788581 | 07 آبان 1400 ساعت 15:36 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

مصاف بحران‌ زده‌های لیگ در مشهد؛

این سکانس میثاقیان-کمالوند تماشائیست !

یکی از دیدارهای بسیار حساس روز اول هفته سوم لیگ برتر در مشهد و به میزبانی شاگردان میثاقیان برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده در شرایطی باید نفت مسجد سلیمان و پدیده در مشهد به مصاف هم بروند که هر دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات متعددی را تجربه کرده‌اند و حاصل این تغییرات که بیشتر به دلیل مشکلات مالی بوده است، مطابق انتظارات با وخیم شدن شرایط در این دو تیم همراه بوده و آنها که هفته اول را با تساوی آغاز کرده بودند، در هفته دوم با سرنوشت متفاوتی مواجه شدند که برای شاگردان کمالوند با از دست رفتن سه امتیاز و شکست سه گله مقابل سپاهان همراه شد و پدیده هم حاضر نشد به رفسنجان برود تا به احتمال بسیار زیاد سه امتیاز این مسابقه هم به نام شاگردان ربیعی بخورد.


این وضعیت سبب شده تا علی رغم دو شکستی که تازه وارد لیگ برتر یعنی فجرشهیدسپاسی شیراز و هوادار در ابتدای راهشان کسب کرده‌اند، کارشناسان از پدیده و نفت مسجد سلیمان هم به عنوان دو تیمی که می‌توانند نامزد سقوط باشند، نام ببرند؛ مگر اینکه در همین هفته های ابتدایی و با توجه به تغییراتی که در دو تیم در حال رقم  خوردن است، شاهد تغییر روندشان باشیم.

 

1658985


بازیکنان نفت مسجد سلیمان البته شب گذشته با روحیه بالایی عازم مشهد شدند و امیدوارند با کسب پیروزی مقابل این تیم از مشکلاتِ زیادی که در تیمشان با آن مواجه هستند، فرار کنند.

 


در یک سو فراز کمالوند که این روز ها تحت فشار است و کسب پیروزی را دوای درد تیمی می داند که با مشکلات عدیده مالی و مدیریتی مواجه شده است. از آن سمت اکبر میثاقیان سرمربی جدید پدیده نیز باید به دنبال راهی برای نجات تیمش باشد و در زمین مسابقه از بازگشت عجیب و غریبش به مستطیل سبز دفاع کند و همین مسائل است که سبب می‌شود احتمال تماشای یک مسابقه هیجان انگیز و احتمالا تماشایی در ورزشگاه امام رضا که کیفیت بسیار خوبی هم دارد، بالا برود.

دیدگاه‌ها