کد خبر : 1788592 | 07 آبان 1400 ساعت 16:13 | 66.5K بازدید | 14 دیدگاه

کومان کار بزرگی کرد، ژاوی را آماده می بینم

واکنش گواردیولا به اخراج کومان و انتخاب ژاوی

در نشست خبری امروز پپ گواردیولا، مطابق انتظارات از وی در مورد اخراج رونالد کومان و نیز احتمال جانشینی ژاوی سوالاتی مطرح شد. او همچنین گفت بعید است 200 بازی دیگر در لیگ برتر مربیگری کند.

واکنش گواردیولا به اخراج کومان و انتخاب ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تیم سوم جدول لیگ برتر انگلیس فردا میزبان کریستال پالاس خواهد بود. سیتی در لیگ برتر روی دور برد است و شانس اول کسب پیروزی برابر تیم تحت هدایت پاتریک ویه را محسوب می شود.

 

 

1655550

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری این بازی گفت:« افتخاری است که دوباره پاتریک را از نزدیک ملاقات خواهم کرد. او را در اولین فصل حضورم در سیتی و نیز در نیویورک ملاقات کرده بودم. او از اسطوره های آرسنال است و عملکردش در این باشگاه فوق العاده بود. در مونیخ که بودم نیز به ملاقاتم آمد که برایم افتخاری بود. فقط می توانم از او تمجید کنم. اطمینان دارم بازی فردا برابر پالاس دشوار خواهد بود و باید بهترین بازی خودمان را برای پیروزی انجام دهیم.»

 

 

1658629

 

 

اخراج کومان از بارسلونا:« کومان و من می دانیم که یک مربی برای بقا باید با تیمش نتیجه بگیرد و همه چیز به نتایج بستگی دارد. نه من و نه هیچ مربی دیگری بدون کسب نتیجه دوام نمی آوریم. مهم نیست چه ایده ای دارید و تیم تان چطور بازی می کند، فقط باید نتیجه بگیرید. برای رونالد بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم هرچه زودتر یکدیگر را ببینیم. او در بارسا با میدان دادن به جوان های آکادمی، کار بزرگی انجام داد.»

 

 

1658995

 

 

ژاوی در بارسا:« نمی دانم چه رخ خواهد داد و فقط می دانم که الان سرجی بارخوان مربی موقت است. تردیدی ندارم که ژاوی آماده پذیرش چالش مربیگری بارسلوناست و او فوتبال را خوب می شناسد. ژاوی عشق و البته تجربه بیشتری نسبت به من در سال 2008 دارد. وقتی من مربی بارسا شدم، تجربه حالای ژاوی را نداشتم. در نهایت موفقیت همیشه بستگی به تعهد و کیفیت بازیکنان دارد. نفوذ و تاثیر ما مربیان کمتر از بازیکنان است. تقریبا همه چیز به بازیکنان بستگی دارد.»

 

حذف از جام اتحادیه به دست وستهام:« نمی توان همیشه پیروز شد و این بخشی از فوتبال است. طبیعتا تیم ها و مربیان را بر اساس نتایج قضاوت می کنند. اگر به رکورد 200 بازی مربیگری سیتی رسیده ام، یعنی نتایج خوبی کسب کرده ام.»

 

 

1658226

 

 

200 بازی در لیگ برتر:« سال های زیادی اینجا بوده ام. وقتی به 200 بازی می رسید، به خاطر این است که سال های زیادی در اینجا بوده اید و وقتی سال های زیادی در یک جا بوده اید، به خاطر این است که بعضی از بازی ها را برده اید و قهرمان شده اید. رازی در کار نیست. ما بر اساس نتایجی که کسب می کنیم قضاوت می شویم. شما می توانید این نقاط عطف را به دست آورید زیرا ما عملکرد خوبی با بازیکنانمان داشته ایم. من از چیزی پشیمان نیستم، نمی توانستم چیزی بیش از این برای کارهایی که تا به حال انجام داده ایم، مطالبه کنم یا بخواهم. چنین چیزی غیر ممکن است. من بابت دستاوردهایی که در این مدت کسب کرده ایم، بسیار خوشحالم. امیدوارم در سال های آینده بتوانیم به خوب کار کردن ادامه دهیم. 200 بازی دیگر؟ نه فکر نمی کنم.»

دیدگاه‌ها