کد خبر : 1788604 | 07 آبان 1400 ساعت 17:02 | 12.7K بازدید | 10 دیدگاه

زوج عیسی و عبدی؛ تکرار می شود

پرسپولیس با زوج مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در خط حمله به مصاف نساجی رفت و در این بازی هم به هدفش که همان کسب سه امتیاز بود، دست یافت.

زوج عیسی و عبدی؛ تکرار می شود

به گزارش "ورزش سه"، 3 گل در بازی با فولاد و 2 گل در بازی با نساجی نشان می دهد پرسپولیس در فاز تهاجمی فصل را خوب شروع کرده است و همان طور که در گذشته جدایی مهدی طارمی و در ادامه علی علیپور ضربه ای به خط حمله پرسپولیس نزد این بار هم جدایی شهریار مغانلو خللی در استفاده از موقعیت ها ایجاد نکرده است.

 

در بازی پرسپولیس – نساجی عیسی آل کثیر همانند مهدی عبدی برای زدن گل تلاش کرد اما بخت با مهدی عبدی بیشتر یار بود که روی دو ارسال ازکنار به صورت زمینی دروازه تیم شهرش را باز کرد. هماهنگی بین این دو بازیکن در دیدار با نساجی شاید موجب شود یحیی گل محمدی در بازی های آتی هم این زوج را تکرار کند. البته یحیی روی نیمکت حامد پاکدل را هم دارد که نشان داد برای رسیدن به گل بی تاب است و در صورتی که فرصت حضور در میدان را پیدا کند می تواند دروازه تیم حریف را تهدید کند.

 

2 گل از سوی مهدی عبدی و یک گل از سوی عیسی آل کثیر و حامد پاکدل در دو بازی اخیر؛ این آمار نشان می دهد همه مهاجمان پرسپولیس در دو بازی اخیر گل زده اند. سرخپوشان بعد از ناکامی در مصاف با الهلال خیلی زود خود را پیدا کرده اند و قهرمانی ششم در لیگ برتر و حضور موفق تر در لیگ قهرمانان آسیا ایده های پیش روی آنهاست.

 

دیدگاه‌ها