کد خبر : 1788608 | 07 آبان 1400 ساعت 17:11 | 26.4K بازدید | 8 دیدگاه

بچه‌های بامرام و تند مزاج

صحبتهای مربی استقلال درباره رشید و سیدحسین

دروازه بان سابق استقلال اعتقاد دارد هر دو گلر این تیم باید در آمادگی کامل باشند تا آبی پوشان بتوانند موفق باشند.

صحبتهای مربی  استقلال درباره رشید و سیدحسین

به گزارش ورزش سه، سعید عزیزیان در مورد عملکرد استقلال در دو بازی اخیر به خبرنگار ما گفت: استقلال به صورت اقتصادی بازی کرد و پیروز شد. یعنی اینکه در ابتدا سعی کرده گل نخورد و بعد گل بزند زیرا اگر یک تیم گل بخورد تا مساوی کند و بعد هم گل پیروزی را بزند کارش بسیار سخت می شود. به هر حال استقلال بازیکنان خوبی دور هم جمع کرده و تیم خوبی دارد و نتیجه هم گرفت.


او در مورد کوین یامگا که این روز ها توجه همه را جلب کرده ادامه داد: در بازی با ذوب آهن دیدیم که او توانمند است. او در تک به تک ها بازیکن حریف را به خوبی از پیش رو بر می دارد و قطعا در آینده از آن بیش تر می شنویم، عملکرد ژستد را هم هنوز ندیدیم امیدوارم او هم بتواند کمک کند.


پیشکسوت آبی ها در مورد دیدار استقلال و تراکتور گفت: استقلال همیشه بزرگ و تراکتور هم تیم خوبی است.تراکتور شکست بدی در بازی اول خورد آن هم به خاطر اینکه پنجره شان بسته بود و در ۳۰ دقیقه اول سه گل خوردند ولی در نیمه دوم بد بازی نکرد  و آن ها در بازی با استقلال در درجه اول برای گل نخوردن عقب نشینی می کنند ولی الان می توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند ولی به دلیل برد قبلی روحیه خوبی گرفتند.


او در مورد اینکه فیروز کریمی ۱۳ سال است مقابل استقلال نتیجه نگرفته گفت: آقای کریمی مربی بسیار خوبی است و سرش در کار خودش است و قطعا تیمش را به بهترین شکل راهنمایی می کند و چون در تهران بازی می کنند در درجه اول برای گل نخوردن تلاش می کنند و بعد به ضد حمله فکر می کنند و اگر استقلال بتواند گل اول را زود بزند بازی برایش راحت می شود.

 


دروازه بان سابق استقلال درباره عملکرد سید حسین حسینی نظرش را اینگونه بیان کرد: جدا از مسائل فوتبالی سید حسین حسینی از لحاظ غیر فوتبالی بچه بسیار خوب و با مرامی است و بچه ها را به خوبی راهنمایی می کند به هر حال کاپیتان دوم تیم است و در بازی اول هم شوت خوب نیما انتظاری را گرفت و در بازی با ذوب آهن هم به دلیل واکنش بسیار خویش در ثانیه های ابتدایی و چون در زاویه مخالف پرید کمرش آسیب دید و مدافعان در آن زمان آماده نبودند و در دقیقه هفت تعویض شد.


وی که سال گذشته اختلافاتی با رشید مظاهری داشت در این باره گفت: رشید هم بچه خوبی است ولی بعضی اوقات تند می شود در مصاحبه ای که فرهاد مجیدی با رادیو کرد گفت که رشید گفته از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد امیدوارم هرچه زودتر شرایطش بهتر شود و فکر و ذکرش را روی استقلال بگذارد و انشالله استقلال با دو گلر خوب بتواند نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها