کد خبر : 1788650 | 07 آبان 1400 ساعت 20:22 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت بنزما در فهرست رئال مادرید برابر الچه

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، در فهرست اعلام شده برای دیدار برابر الچه حضور ندارد.

غیبت بنزما در فهرست رئال مادرید برابر الچه

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات رئال مادرید امروز یک غایب غیرمنتظره داشت که کریم بنزما بود. این بازیکن امروز در سالن بدنسازی تیم به تمرین انفرادی پرداخت.

آنچلوتی پس از پایان تمرینات فهرست تیم را اعلام کرد و نام بنزما، بهترین گلزن تیم با 11 گل در 13 بازی، در این فهرست دیده نمی‌شود. این یعنی رئال مادرید روز شنبه در غیاب این بازیکن به مصاف الچه خواهد رفت.

البته دلیل غیبت او مصدومیت نیست. این تصمیم از سوی آنچلوتی گرفته شده که ترجیح داده به بنزما در این بازی استراحت بدهد. او یکی از بازیکنانی بوده که از ابتدای فصل تا به حال تحت شدیدترین فشارها قرار داشته و در بازی‌های متعددی برای رئال و تیم ملی فرانسه به میدان رفته است.

 

1657789

 

بنزما این فصل سومین بازیکنی بوده که بیشترین دقایق حضور در میدان را در تیم کارلو آنچلوتی داشته است. او تا به حال 1159 دقیقه از 1170 دقیقه ممکن را در زمین بوده که یعنی در 99 درصد دقایق بازی‌ها به میدان رفته است.

مربی ایتالیایی رئال مادرید با کنار گذاشتن بنزما، تصمیم به استفاده از لوکا یوویچ و ماریانو دیاز در بازی برابر الچه گرفته است. هرچند احتمال حضور این بازیکن صربستانی در ترکیب این تیم بیشتر از ماریانو به نظر می‌رسد.

سبایوس و والورده نیز در کنار کریم بنزما به تمرین در سالن بدنسازی مجموعه تمرینی رئال مادرید پرداختند و گرت بیل نیز در سالن بدنسازی و روی چمن تمرین کرد اما هردوی این تمرینات را به صورت انفرادی و جدای از سایر بازیکنان رئال انجام داد.

رئال مادرید در حال حاضر با 21 امتیاز از 10 بازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و این در حالی است که رئال سوسیه‌داد با یک بازی بیشتر و 24 امتیاز صدرنشین است. الچه نیز با 10 امتیاز از 11 بازی در رده پانزدهم ایستاده است.

دیدگاه‌ها