کد خبر : 1788658 | 07 آبان 1400 ساعت 21:21 | 19.9K بازدید | 8 دیدگاه

روند گلزنی‌های فردوسی‌پور ادامه دارد (عکس)

کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش بار دیگر در تیم خود درخشید و با نمایش خوب او تیم رسانه ورزش در رقابت‌های حِرَف و مشاغل به دومین پیروزی خود رسید.

روند گلزنی‌های فردوسی‌پور ادامه دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در هفته سوم ششمین دوره از مسابقات حِرَف و مشاغل یادواره شهدای سلامت، تیم فوتبال رسانه ورزش با هدایت ادموند بزیک و حضور چهره‌های سرشناسی همچون عادل فردوسی‌پور که کاپیتانی این تیم را برعهده دارد، به مصاف تیم وکلای البرز رفت؛ یاران فردوسی‌پور تا پیش از مسابقات هفته سوم، با 4 امتیاز از دو مسابقه قبلی در جایگاه سوم جدول حضور داشتند.

 

در این مسابقه که روز گذشته در مجموعه ورزشی غروی تهران برگزار شد، عادل فردوسی‌پور توانست به روند گلزنی‌های خود ادامه بدهد و با درخشش و نیما علیپور بود که تیم رسانه ورزش توانست به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند و گامی بلند در مسیر سومین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های حِرَف و مشاغل بردارد.

 

گفتنی است که تیم رسانه ورزش روز گذشته با نتیجه 3-0 حریف خود را از پیش برداشت که عادل فردوسی‌پور، نیما علیپور و احسان باقی‌زاده گلزنان رسانه ورزش در این مسابقه بودند؛ با گلزنی در هفته سوم، فردوسی‌پور با 3 گل زده در صدر جدول گلزنان این تورنمنت قرار دارد.

 

همچنین با پیروزی به دست آمده مقابل حریف کرجی، در پایان هفته سوم جام حِرَف و مشاغل، تیم رسانه ورزش با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاگردان بزیک بخت اول قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌آیند.

 

 

دیدگاه‌ها