کد خبر : 1788695 | 08 آبان 1400 ساعت 09:17 | 34.6K بازدید | 26 دیدگاه

پوچتینو: مسی نمی‌توانست به بازی ادامه دهد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تعویض لیونل مسی اقدامی پیشگیرانه بوده است.

پوچتینو: مسی نمی‌توانست به بازی ادامه دهد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و لیل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-2 به سود شاگردان پوچتینو به پایان رسید.

نکته عجیب بازی تعویض لیونل مسی با مائورو ایکاردی در آغاز نیمه دوم  و در زمانی بود که لیل هنوز با یک گل از حریفش پیش افتاده بود.

در نهایت پی اس جی توانست شرایط بازی را تغییر داده  و با دو گل مارکینیوش در دقیقه 74 و آنخل دی‌ماریا در فاصله دو دقیقه تا پایان زمان قانونی این دیدار، با کسب سه امتیاز از زمین خارج شود.

 

1659136

 

پوچتینو پس از بازی درباره تعویض مسی به آمازون پرایم گفت:« ما باید صبر کنیم. با پزشک تیم صحبت کردیم. این اقدامی پیشگیرانه بود. او نمی‌توانست به بازی ادامه دهد اما موضوع مهم و بزرگی نیست. او می‌تواند در بازی بعدی به میدان برود.»

این مربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از بازیکن شماره 9 مانند ایکاردی بیشتر با شرایط تیم سازگاری دارد یا خیر، گفت:« من فکر نمی‌کنم که مشکل تیم در نیمه اول این بوده باشد. مسئله این است که لیل به خوبی ما را می‌شناسد. ما به اندازه کافی خوب نبودیم که بازیکنان هجومی تیم را تغذیه کنیم و کنترل بازی را در دست بگیریم. اما فکر نمی‌کنم که یک بازیکن یا یک پست بتواند همه چیز را تغییر دهد.»

او ادامه داد:« در مجموع معتقد هستم که شایسته کسب پیروزی بودیم. استفاده از دفاع سه نفره در بازی بعدی یکی از گزینه‌های ماست تا شیوه‌های متفاوت بازی را امتحان کنیم. ما می‌توانیم با این سیستم سازگار شویم. اما بهتر است که انعطاف پذیر باشیم. گاهی برنامه اول بازی جواب نمی‌دهد و من دوست دارم گزینه‌های متفاوتی برای بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت داشته باشم.»

دیدگاه‌ها