کد خبر : 1788744 | 08 آبان 1400 ساعت 12:56 | 32.4K بازدید | 16 دیدگاه

سختی‌های تسویه حساب با مربی آرژانتینی

پرداخت طلب کالدرون و مشکلی به نام پولشویی!

مجید صدری، سرپرستی مدیرعاملی پرسپولیس، در یک لایو اینستاگرامی از مراحل پیچیده پرداخت طلب کالدرون گفت.

پرداخت طلب کالدرون و مشکلی به نام پولشویی!

به گزارش "ورزش سه"، صدری شب گذشته در بخشی از لایو اینستاگرامی‌اش در مورد بحث طلب گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پیشین این تیم صحبت کرد. او در ابتدا در مورد درخواست‌شان از ای اف سی گفت: در بحت کالدرون ما از حدود سه ماه قبل با ای اف سی در حال مکاتبه هستیم که از مطالبات ما را به آقای کالدرون یا فیفا پرداخت کنند، کشور تحریم است، آقای کالدرون که تحریم نیست. ما حدود ۴۰ نامه داریم که درخواست کردیم این پول را یا به فیفا و یا به آقای کالدرون پرداخت کنند و متاسفانه این کار را نکردند. ما از سه ماه قبل که آقای سمیعی حضور داشتند تصمیم داشتیم این کار را انجام بدهیم. اینکه در مراحل مختلف به هواداران اعلام می‌کردیم این مساله در حال حل شدن است، برای همین نامه ها بود که امیدوار بودیم یک جواب درست به ما بدهند ولی می‌دیدیم که این اتفاق نمی‌افتد. 

 

او ادامه داد: بعد از اینکه متوجه شدیم نامه ها نتیجه ای ندارند، به دنبال تامین منابع مالی رفتیم. من پنجشنبه گذشته اعلام کردم که توانستیم منابع مالی را تامین کنیم. منابع مالی طلب کالدرون را تامین کرده‌ایم و الان این پول در اختیار ماست اما ما در کشور قوانینی داریم که وقتی می‌خواهی هفتصد هزار دلار را از کشور خارج کنی نیاز به مدارکی داری که متهم به پولشویی نشوی. ما در هفته گذشته به صرافی های مجاز اعلام کردیم که ما می‌خواهیم این میزان پول را به این حساب واریز کنیم. گفتند ۴۸ ساعت زمان می‌برد که ببینیم می‌توانیم به این حساب پول بریزیم یا خیر.

 

1529313

 

او همچنین حرف‌های جالبی در مورد طلب خواکین، دستیار کالدرون زد؛ طبق این گفته‌ها کالدرون طلب خواکین را خودش پرداخت کرده و صدری در این مورد توضیح داد: به آقای خواکین و کالدرون اعلام کردیم یک حساب در ترکیه یا قطر به ما بدهند که ما پول را به آن حساب بریزیم تا سریع‌ تر انجام بشود اما موافقت نکردند. حتی آقای خواکین الان ایران هستند و من مزاحم آقای گرشاسبی شدم و خواهش کردم به ایشان اعلام کنید پول ما آماده است و مایل هستند بیایند و سهم خودشان را به ایشان تحویل بدهیم. اما ایشان اعلام کرده بود من همه پولم را از آقای کالدرون گرفتم و همه پول را به آقای کالدرون بدهید. با آقای کالدرون هم صحبت کردیم اعلام کردند همه چیز دست وکیلشان است و دوباره با وکیل ایشان صحبت کردیم و گفتند تنها راه این است که پول را به همین حساب بریزید. ما یک زمانی را هم به این صورت از دست دادیم.

 

صدری در مورد مراحل پایانی پرداخت این طلب گفت: الان به دنبال مجوز بانک مرکزی برای خروج ارز هستیم و انشاالله فردا یا پس فردا بتوانیم با کمک وزارت ورزش این مجوز را بگیریم، می‌توانیم این مبلغ را از طریق یک صرافی قانونی در عرض ۴۸ تا ۷۲ ساعت به آقای کالدرون برسانیم.

دیدگاه‌ها