کد خبر : 1789712 | 12 آبان 1400 ساعت 11:44 | 24.9K بازدید | 16 دیدگاه

مدیر امور بین الملل پاسخ می‌دهد؛

چرا پرسپولیس مطالبات کالدرون را پرداخت نمی‌کند؟

امیرعلی حسینی می‌گوید که پرسپولیس برای پرداخت پول به بانک سوییس مشکل دارد.

چرا پرسپولیس مطالبات کالدرون را پرداخت نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، امروز نشستی بین رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها در خصوص مجوز حرفه‌ای سازی برگزار شد. در حاشیه این نشست امیرعلی حسینی، مسئول روابط بین الملل پرسپولیس در خصوص بدهی به کالدرون و وضعیت دریافت پاداش‌های آسیایی توضیح داد. او در ابتدا در مورد وضعیت پرداختی به کالدرون گفت: وقتی رای قطعی شد یک وظایفی طلبکار دارد و یک وظایفی بدهکار؛ از جمله وظایفی که طلبکار دارد اعلام شماره حساب است. وکیل کالدرون و خواکین برای ما شماره حساب ها را فرستادند و مدیریت از من خواستند که با توجه به اینکه واریز وجه به سوئیس مشکل است، شماره حساب ترکیه بگیریم از آنها؛ من با آن خانم وکیل نتوانستم تماس بگیرم ولی از طریق خود آقای کالدرون و خواکین و مترجم‌شان و مدیربرنامه‌هایشان و همچنین پسر آقای کالدرون صحبت کردیم ولی به نتیجه‌ای نرسیدیم. ناچارا این را اعلام کردم خدمت آقای صدری که شماره حساب ترکیه نتوانستیم بگیریم وایشان کارها را انجام می‌دهد که از طریق شماره حساب سوییس پرداخت کنیم.

 

او ادامه داد: این ها یک شماره حسابی اعلام کردند آن اول وقتی رای فیفا را گرفتند و شاید نمی‌خواهند انعطافی نشان دهند و می‌خواهند همان چیزی که طبق قانون و رای هست را عمل کنند. ضمن اینکه من با آقای خواکین هم صحبت کردم می‌گفت من اصلا چرا باید شماره حساب ترکیه داشته باشم و حرف‌شان هم منطقی است. وقتی یک رای می‌آید به بدهکار می‌گویند ظرف ۳۰-۴۵ روز وجه را پرداخت کنید و از طلبکار هم می‌خواهند در اسرع وقت شماره حساب اعلام کنند و آنها اعلام کرده بودند. مدیریت هم راست می‌گوید و برای پرداخت در سوییس مشکل داریم و برای ماریو بودیمیر و آقای برانکو در اقساط مختلف پول‌های خرد در یک پروسه زمان‌بر پرداخت شد.

 

1609020

 

حسینی در مورد زمان باز شدن پنجره سرخ‌ها گفت: تامین منبع توسط آقای صدری انجام شده و بچه‌های مالی باید آن را انجام دهند و من سواد مالی ندارم. وقتی پول پرداخت شد من باید فیش‌های پرداختی را به فیفا بدهم و پنجره را باز کنم.

 

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس در خصوص مجوز حرفه‌ای سازی این تیم گفت: ما با فیفا مکاتبه مستقیم داریم ولی با کنفدراسیون آسیا نه و ما نامه‌ای از کنفدراسیون نگرفتیم. یک کمیته مستقلی تشکیل می‌شود که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیاست و این ها صدور مجوز را بر عهده دارند و اینکه الان مجوز را صادر کردند ولی گفتند یک سری نواقصی هست  و جلسه امروز هم راجع به همان است و تا این لحظه نمی‌دانیم نواقص ما چیست. اعلام می‌شود و بعد کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید می‌کند و بعد از آن دو فرد المانی می‌آیند و یک ممیزی می‌کنند. امسال حرفه ای سازی تفاوتی با سال‌های قبل داشت و هرسال اگر یک مدرکی رد می‌شد برای من پیام می‌آمد که فلان مدرک ما رد شده و من وبسایت را چک می‌کردم و می‌دیدم نقص باشگاه چه هست و فایل جدیدی برای من باز می‌شد که می‌توانستم مدرک رفع نقص شده را آپلود کنم. ما می‌دانستیم چه مدرکی دارای نقص است. اما امسال یا مدارک تایید شده بود یا در حالت پندینگ مانده بود.

دیدگاه‌ها