کد خبر : 1788771 | 08 آبان 1400 ساعت 14:45 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

الچه-رئال؛ اینجا پایان داستان راموس بود

دیدار فصل گذشته الچه و رئال مادرید برای سرخیو راموس خاطره ای تلخ به همراه داشت.

الچه-رئال؛ اینجا پایان داستان راموس بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعت 15.30 در زمین الچه به میدان خواهد رفت. دهمین بازی فصل رئال در لالیگا که در آن محکوم به کسب سه امتیاز هستند. رئال از 4 بازی اخیر خود در لالیگا تنها 5 امتیاز گرفته است.

بازی فصل قبل دو تیم در زمین الچه با تساوی 1-1 همراه بود. لوکا مودریچ با ضربه سر، گل اول دیدار را زد ولی پنالتی ای که دنی کارواخال به میزبان داد، باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. دو امتیاز رئال از دست رفت، ضمن اینکه روز قبل این بازی هم پایان داستان سرخیو راموس در رئال شروع شد.

 

 

1608318

 

 

سرخیو راموس که قراردادش در پایان فصل گذشته به اتمام می رسید، پیشنهادی یک ساله از باشگاه دریافت کرده بود ولی او قراردادی دو ساله می خواست. شب قبل از بازی در هتل محل اقامت رئال، مذاکره ای بین فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و سرخیو راموس صورت گرفت و در پایان، کاپیتان اعلام کرد که پیشنهادات دیگرش را بررسی خواهد کرد.

پرز به راموس گفته بود که اگر قرارداد دو ساله می خواهد، باید ده درصد از دستمزدش را کم کند که به معنای کاهش سه میلیون یورویی در سال می شد. راموس این پیشنهاد را رد کرد به این امید که در نهایت مسئولان باشگاه راضی به پذیرش خواسته هایش شوند. اتفاقی که هرگز رخ نداد.

 

 

1657382

 

 

راموس در آن ملاقات به پرز گفت که پی اس جی قصد جذب لیونل مسی را دارد و یک تیم فوق العاده را شکل خواهد داد. اینکه دستمزدی به مراتب بالاتر از دستمزد فعلی اش در رئال را نیز به وی پرداخت خواهد کرد. 

17 جولای راموس حاضر شد پیشنهاد تمدید رئال را قبول کرد ولی دیگر دیر شده بود. او مطلع نبود که پیشنهاد رئال تنها تا پایان ماه مارس اعتبار داشته است. در نهایت راموس راهی پی اس جی شد و البته هنوز به دلیل مصدومیت نتوانسته برای این تیم به میدان برود.

 

 

دیدگاه‌ها