کد خبر : 1788783 | 08 آبان 1400 ساعت 15:00 | 104.7K بازدید | 57 دیدگاه

او بیشتر در آرژانتین بوده تا پاریس

صدای لئوناردو هم در آمد؛ کنایه معنادار به مسی!

مدیر ورزشی پی اس جی در واکنش به مصدومیت جدید لیونل مسی، پاسخی طعنه آمیز داد.

صدای لئوناردو هم در آمد؛ کنایه معنادار به مسی!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فوق ستاره پاری سن ژرمن، بین دو نیمه دیدار دیشب تیمش مقابل لیل تعویض شد.

مسی که پیش از این بازی دچار مشکل ماهیچه‌ای بود، سرانجام خودش را به این دیدار رساند اما شرایط بدنی اش اجازه نداد که بیش از 45 دقیقه بازی کند و بین دو نیمه جای خود را به مائورو ایکاردی داد.

 

 

1655869

 

 

هنوز مشخص نیست که آسیب دیدگی او تا چه اندازه جدی است اما این احتمال وجود دارد که او دیدار چهارشنبه شب مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

وضعیت لیونل مسی در پاری سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته است. مصدومیت ها باعث شده که حضور همزمان او در کنار نیمار و کیلیان امباپه کاهش پیدا کند و از طرف دیگر هنگامی هم که آنها با هم در زمین حضور دارند نمی تواند انتظارات را برآورده کنند.

 

 

1648152

 

 

علاوه بر همه این‌ها مسی نتوانسته عملکردی که در بارسلونا ارائه می‌داد را در تیم فرانسوی نیز به نمایش بگذارد. در بارسا همه چیز حول مسی می چرخید اما در PSG او دو فوق ستاره دیگر را هم در خط حمله کنار خود می بیند که به ریتمی متفاوت از آنچه مسی به دنبالش است، نیاز دارند.

 

 

1650388

 

 

 بحث دیگری که در مورد لئو مسی وجود داشته به پست بازی او برمی‌گردد. مائوریسیو پوچتینو اکثراً از این بازیکن در سمت راست استفاده کرده اما این اعتقاد وجود دارد که مسی نمی‌تواند در این پست بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارد و بهتر است آزادی عمل بیشتری به او داده شود؛ اتفاقی که لازم است پوچتینو در هفته‌های آتی روی آن به شکل دقیقی کار کند تا پاری‌سن‌ژرمن بتواند بالاخره بهترین نسخه مسی را ببیند.

5 بازی بدون گل و پاس گل در لوشامیپونا باعث شد تا صدای نشریه اکیپ هم قبل از بازی دیشب بلند شود و بر علیه مسی تیتر بزند:« بالاخره یک شروع خوب؟"

 

 

در پایان بازی که بازهم برای مسی خوب پیش نرفت، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد فرم بدنی نگران کننده مسی و با حالت کنایه ای گفت:« وضعیت مسی؟ او در این مدت بیشتر از اینکه با ما تمرین کند با تیم ملی آرژانتین تمرین کرده است. پروازهای طولانی نیز باعث مشکلات عضلانی بازیکنان می شود. نیمار نیز به همچنین ولی او امشب عالی بازی کرد. امشب همچنین دی ماریا نیز تعیین کننده بود و گل برتری ما را زد. البته در مورد مسی چیزی مرا نگران نمی کند.»

 

 

1659235

 

 

لئوناردو در واکنش به انتقادات از سبک زندگی نیمار نیز گفت:« مردم فکر می کنند که ما در مورد وضعیت بازیکنان مان بی اطلاع هستیم اما اینطور نیست. انگار بازیکنان پی اس جی همیشه در جشن و خوشگذرانی حضور دارند. اگر بازیکنی رویه خوبی در پیش نگیرد، با او صحبت خواهد شد. در مورد رفتار بیرون زمین نیمار بسیار صحبت و انتقاد می شود که از نظر ما غیرمنصفانه است. اگر نیمار یا هر بازیکنی هر شب در جشن ها حاضر باشد، جایش در پی اس جی نخواهد بود. نه نیمار و نه هیچ بازیکنی چنین سبک زندگی ای ندارد.»

 

 

1659135

 

 

مدیر ورزشی پی اس جی در مورد حجم بالای انتقادات رسانه ای از عملکرد پوچتینو پاسخ داد:« جوری از او انتقاد می شود انگار پوچتینو چیزی از فوتبال نمی داند. خیر، او به دنبال بهترین تاکتیک برای تیم است. قبل از اینکه پوچتینو به پی اس جی بیاید، او را جزو 5 مربی برتر دنیا می دانستند و حالا احتمالا هیچ عددی نیست.

در مورد عملکرد مربی در پایان فصل نتیجه گیری خواهیم کرد نه الان. درست است که در پی اس جی عجله وجود دارد و این طبیعی هم است ولی با تیمی که داریم، مطمئنا می خواهیم بهترین نتایج را بگیریم، هرچند اینکه در نهایت موفق خواهیم شد را نمی دانم. مربی خوبی داریم و نگران او نیستیم. می دانم که می توانیم بهتر شویم و به کادر فنی اطمینان داریم. متاسفانه رسانه ها از حالا مشغول نتیجه گیری هستند و بسیار زود شروع به قضاوت کرده اند که این درست نیست.»

 

 

 

دیدگاه‌ها