کد خبر : 1788821 | 08 آبان 1400 ساعت 17:52 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: فکر کردم ضربه مدیسون گل شد

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال به تمجید از شجاعت تیمش در مقابل لسترسیتی پرداخته است.

آرتتا: فکر کردم ضربه مدیسون گل شد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و بر خلاف ابتدای فصل موفق به کسب نتایج درخشانی شده است. توپچی ها امروز در خانه لسترسیتی موفق به کسب سه امتیاز شدند و میکل آرتتا در پایان این دیدار در مورد عملکرد آرسنال و البته عکس العمل تماشایی آرون رامسدل در مقابل ضربه جیمز مدیسون در این دیدار صحبت کرد.

 

میکل آرتتا گفت: "لسترسیتی همیشه حریف دشواری بوده و بازی کردن در خانه این تیم سخت است. من از نحوه بازی و شجاعتی که در جریان بازی نشان دادیم راضی هستم. طبیعی بود که شرایط برای دقایقی از بازی برای آرسنال دشوار شود، اما ما توانستیم جریان بازی را تغییر دهیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم.

 

1659291

 

عکس العمل تماشایی آرمسدال روی ضربه جیمز مدیسون؟ من هنوز صحنه را ندیده ام و فقط عکس آن لحظه را نگاه کردم. لحظه ای که مدیسون ضربه زد فکر کردم حتما گل می شود و نمی دانم چگونه این جوری شد، اما در کل این لحظه ای حیاتی برای آرسنال بود. فکر می‌کنم رامسدل در تیم جدید خود جا افتاده و خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته است. آرسنال مملو از بازیکنان جوان با انرژی فراوان، بازیکنان بزرگ و متواضع است که بلافاصله به شما در گروه میدان می‌دهند.

 

عملکرد تومیاسو؟ من از داشتن این بازیکن خوشحالم. تومیاسو از نظر فردی نیز شخصیت فوق العاده ای است و همه وظایف خود را به درستی انجام می دهد. تومیاسو یک بازیکن حرفه ای و بزرگ بوده که آرامش زیادی را در خط دفاعی به ما می دهد."

دیدگاه‌ها