کد خبر : 1788835 | 08 آبان 1400 ساعت 18:43 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

گل را با مودریچ تمرین کرده بودم

وینیسیوس: با آنچلوتی اعتماد به نفس بیشتری داریم

وینیسیوس نقش کارلو آنچلوتی در متحول شدنش را بالا دانست.

وینیسیوس: با آنچلوتی اعتماد به نفس بیشتری داریم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال در پیروزی امروز برابر الچه وینیسیوس بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. به خصوص گل دوم که روی پاس لوکا مودریچ زده شد، تماشایی و فوق العاده بود. وینی حالا در لالیگا هفت گله است و نشان داد که امسال در سطحی دیگر بازی می کند.

 

 

1659331

 

 

ستاره برزیلی در پایان بازی گفت:« گل های من نتیجه کار و تلاش تیم است. البته خودم از روز اولی که به رئال پیوستم، سخت کار کرده ام و خوشبحتانه امسال همه چیز خوب پیش رفته است. حالا موقعیت ها را گل می کنم و از این بابت خوشحالم. همیشه هدفم کمک به تیم است و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه دار باشد.»

 

 

1659313

 

 

توصیه های بین دو نیمه آنچلوتی:« مربی تاکید داشت که بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم و دوندگی نیز کمی بیشتر شود. بازی در زمین الچه ساده نیست و مهم بود که در حمله و دفاع خوب و منسجم باشیم. معتقدم خوب دفاع کردیم و به وقت حمله نیز خطرناک بودیم.»

 

 

1659332

 

 

همکاری با مودریچ:« قبل از بازی به من گفته بود که در فضای خالی و بدون توپ حرکت کنم و او مرا پیدا خواهد کرد. همین اتفاق هم افتاد و به من پاس فوق العاده ای داد و من هم توپ را گل کردم.»

 

کار زیر نظر آنچلوتی:« او اعتماد به نفسی که همه به آن نیاز داشتیم را به ما داده است. فصلی طولانی در پیش است و به همه بازیکنان در بهترین فرم نیاز داریم. هر سه روز یک بازی داریم و حالا باید برای بازی با شاختار به خوبی ریکاوری کنیم.»

 

دیدگاه‌ها