کد خبر : 1788903 | 08 آبان 1400 ساعت 21:08 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش گواردیولا به اخراج بحث‌برانگیز مدافع سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تصمیمات داوری علت شکست تیمش مقابل کریستال پالاس نبوده است.

واکنش گواردیولا به اخراج بحث‌برانگیز مدافع سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز یک شکست غیر منتظره را در هفته دهم لیگ برتر انگلیس تجربه کرد؛ جایی که شاگردان پپ گواردیولا در خانه با دو گل از کریستال پالاس شکست خوردند و فاصله‌شان با صدر جدول افزایش یافت. البته اخراج آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی، در لحظات پایانی نیمه اول نیز در رقم خوردن این نتیجه بی تأثیر نبود.

 

 

1659344

 

 

پپ گواردیولا در پایان بازی پیرامون اخراج بحث برانگیز مدافع اسپانیایی تیمش گفت: "چنین صحنه‌ای می‌توانست کارت زرد یا قرمز داشته باشد و این تنها به تصمیم داور مسابقه بستگی دارد. از طرف گل ما مردود اعلام شد. من این صحنه را ندیدم اما می‌توانم بگویم که ما به خاطر آن شکست نخوردیم. در مقابل برایتون نیز گل آنها در برابر ما آفساید اعلام شد. ما گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن واقعا خوب کار کردیم ولی بعد از این که 10 به 11 شده بودیم.(اشاره به یک یار کمتر سیتی)"

 

پپ گواردیولا در ادامه تاکید کرد که تیمش باید در همه زمینه ها عملکرد دقیقی داشته باشد. سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: "ما باید همه کارها را درست انجام دهیم اما به هر حال بازیکنانم شخصیت خود را نشان دادند. با این حال متاسفانه در برخی موارد اشتباهاتی رخ داد. ما خیلی زود گل دریافت کردیم و پس از آن پالاس چند موقعیت داشت؟ گلی که زدند و نه بیشتر.

 

 

1659471

 

 

دروازه بان آنها سرعت بازی را گرفت و در نهایت روی توپ های هوایی نیز خوب عمل کرد. از طرفی آنها واقعاً با همبستگی بسیار خوبی دفاع کردند. ما در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشتیم اما فکر می‌کنم که برای گلزنی کافی بودند. در پایان با توجه به ضدحمله هر اتفاقی می تواند رخ دهد."

دیدگاه‌ها