کد خبر : 1788908 | 08 آبان 1400 ساعت 21:16 | 5.8K بازدید | 5 دیدگاه

حرکت به سوی پدیده شدن را آغاز کرده‌ایم

سرپرست فجرسپاسی: این برد تقدیم به شیرازی‌ها

مدیر تیم فجرسپاسی شیراز اولین پیروزی این تیم در لیگ‌برتر را به مردم شیراز تقدیم کرد.

سرپرست فجرسپاسی: این برد تقدیم به شیرازی‌ها

به گزارش ورزش سه، امیرحسین جوانی مدیر تیم فجرسپاسی پس از پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به ورزش سه گفت: شکر خدا با تمرکز خوب بچه‌های تیم و تدابیر کادرفنی توانستیم مزد یک هفته تمرین باآرامش و هدفدار را بگیریم و امروز پس از سال‌ها اولین برد در لیگ‌برتر ایران را رقم بزنیم.

 

او افزود: به معنای واقعی فجرسپاسی امروز یک تیم بود و چه در دفاع و چه در حمله موفق ظاهر شد و نتیجه‌ای را بدست آورد که حقش از این بازی بود. بچه‌ها جانانه جنگیدند و یک روز فراموش نشدنی را برای فوتبال فارس رقم زدند.

 

سرپرست فجرسپاسی گفت: دلمان می‌خواهد این برد را به مردم خونگرم شیراز تقدیم کنیم که سال‌ها چشم انتظار بازگشت تیمشان به لیگ‌برتر و درخشش این بچه‌ها بودند. این برد به همین خاطر برای ما فقط سه امتیاز نبود و باورتان نمی‌شود که چقدر از احساس شادی آنها خوشحالیم و مطمئن هستیم امشب شیراز از ته دل می‌خندد.

 

جوانی تاکید کرد: فجرسپاسی تحت مدیریت سرهنگ فلاح و تدابیر فنی کلانتری و دستیاران ایشان برای این برد کاملا همدل شده بود و انشاالله موتور خود را برای رسیدن به یک هدف واحد که چیزی جز پدیده شدن در این لیگ نیست، روشن کرده است. به تداوم موفقیت‌ها فکر می‌کنیم و با حمایت مدیران خود پله به پله جلو خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها